Finsk- eller dansktalande kundservicemedarbetare

Finsk- eller dansktalande kundservicemedarbetare

Behärskar du finska eller danska i tal och skrift och är redo för en ny utmaning? Har du dessutom en bakgrund inom service eller administration? Då är tjänsten som framtida kundservicemedarbetare något för dig!

Om tjänsten
Ditt ansvarsområde innebär att vara behjälplig mot kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. Vi på Adecco söker alltid efter framtida stjärnor som vill ha en chans att utvecklas inom sitt område. Du kan bygga upp ditt professionella nätverk och skaffa värdefulla kontakter

Inom Customer Service kan ansvarsområdet innefatta:
  • Besvara inkommande samtal och mail från kund
  • Merförsäljning
  • Orderhantering
  • Reklamationer
  • Fakturering och kreditering
  • Leveransbevakning
Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!

Om dig
Vi söker dig som har en bakgrund inom service och/eller administration. Vi ser att du är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet! Du har en god datorvana. Vidare behärskar du finska och/eller danska i tal och skrift, samt engelska. Det här är ett jobb för dig som trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du ingår i ett team.

Önskade kvalifikationer
  • Finska och/eller danska i tal och skrift
  • Erfarenhet av service och/eller administration
  • God datorvana
  • Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Stockholm, Södertälje eller Upplands Väsby med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Kundservice, Engelska, English, Danska, Danish, Finska, Finnish, Stockholm, Södertälje, Stockholm City, Adecco
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 30 juli 2022 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.