Facility Helpdesk Specialist till Swedbank

Facility Helpdesk Specialist till Swedbank

Vill du också bidra till att underlätta för kollegor så de får mer smidiga och effektiva arbetsdagar? Då är denna roll något för dig!

Om jobbet
Helpdesk är en stödjande avdelning för alla anställda i Swedbank Sverige. Du får se den andra sidan av SNAP som är vårt ärendehanteringssystem. Den sidan som tar emot alla våra kollegors beställningar och felanmälningar. Helpdesk hanterar även avtal och är support när det gäller våra lokaler och den service som finns i lokalen som tex frukt, städ- och fönsterputs, fastighetsteknik och kösystem. Vi har nära kontakt med fastighetsägarna för våra kontor samt med de externa leverantörer vi anlitar och samarbetar med. Vi har även ett nära samarbete med flera avdelningar inom organisationen som t ex vår Bygg- och utvecklingsavdelning och Facility Service National samt Facility Service.

Vi arbetar för tillfället hemifrån och gör det minst fram till årsskiftet.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen
För att passa in i rollen och gruppen behöver du tycka om att ge service, vara positiv, ta egna initiativ, vara lösningsorienterad, ansvarstagande och ha en vilja att förbättra vår service. Våga fråga och var inte rädd för att göra fel. Du är självgående, kreativ och förstår verksamhetsbehov och krav. Vi värdesätter erfarenhet från serviceyrken. Eftersom vi har ett nära samarbete med varandra och våra kollegor inom Facility Operations behöver du vara en lagspelare som ställer upp och är flexibel. Andra egenskaper som efterfrågas är att du är strukturerad, ordningsam, stresstålig, och har god datavana. Flytande svenska och engelska i tal och skrift krävs.

Arbetstiderna ligger schemalagda mellan 08:00 - 17:00

Varför arbeta på Swedbank?
Du kommer få arbeta med ett härligt gäng som tycker om att underlätta för våra kollegor i banken. Ingen dag hos oss är den andra lik. Du får lära dig nya saker och får möjlighet till egen utveckling. Vi skrattar mycket tillsammans och jobbar som ett team där vi ställer upp för varandra!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 3 sept 2022 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.