Försäljningsassistent till Telecombolag

Om jobbet

Är du redo för nästa utmaning? Gillar du att göra affärer och vara där det går undan? Har du arbetat några år med likande uppgifter. Som person kännetecknats du av din noggrannhet och ordningssinne i dina arbetsuppgifter. Är du flytande i engelska och har lätt att kommunicera med både kunder och kollegor och brinner för försäljning? Då kan du vara den försäljningsassistenten vår kund i Kista söker.

Om tjänsten
Rollen som försäljningsassistent är placerad i Kista. Som försäljningsassistent hos vår kund där aktivitetsnivån är hög och du kommer att få assistera i grundläggande orderhantering, registrering i Salesforce. Du kommer tillsammans med en kollega stötta KAM i deras försäljning och där varje KAM har olika behov av hjälp i sina säljande aktiviteter.

Om dig
Vi söker dig som trivs att arbeta där det går undan och med en hög aktivitetsnivå. Vidare har du några års erfarenhet av likande arbete. Som person är du driven och lättlärd. Vår kund har internationella kunder så flytande engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i svenska behöver du. Erfarenhet från branschen är meriterande men rätt personlighet är det viktigaste.

Om anställningen
Tjänsten som Försäljningsassistent är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och förväntas pågå 3 månader med goda möjligheter till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Morgan Sandlund morgan.sandlund@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Yrkesområde
Försäljning
Underkategori
Säljsupport
Publicerad

4 dagar sedan

Sista ansökningsdag

13 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.