Extrajobb som Office Manager till Bacardi

Extrajobb som Office Manager till Bacardi

Söker du ett flexibelt extrajobb i centrala Stockholm där du själv kan bestämma när du vill arbeta? Är du en noggrann och prestigelös person som tycker om ordning och reda? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att hantera alla dagliga uppgifter som rör Bacardi-kontorets allmänna ytor. Du kommer även att sköta enklare faktureringar och andra administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar 10 timmar i veckan fördelade måndag till fredag, 2 timmar om dagen. Du har själv möjlighet till att bestämma när under dagen du vill jobba under kontorets arbetstider 8:00-17:00.

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Se över kontorets allmänna tillstånd samt hålla kök och bar rent och påfyllt
  • Se till att återvinningen och hanteringen av särskilt avfall sköts
  • Hantera post och bud
  • Hantera bokningar av bland annat konferensrum och hotell samt beställningar av kontorsvaror
Tjänsten finns placerad i centrala Stockholm med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som är noggrann, självgående och service-minded. Har du dessutom en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer du snabbt in i rollen som Office Manager. Är du studerade eller har en annan huvudsaklig sysselsättning är detta det perfekta extrajobbet eftersom du har möjlighet att bestämma över dina egna arbetstider. Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet av en liknande tjänst.

Viktigt för tjänsten är:
  • Att du är ordningsam och ansvarsfull
  • Data -och systemvana
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Moa Lardner via Adecco 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!


Sökord
Office Manager, kontorsansvarig, kontorsassistent, deltid, student, extrajobb, Stockholm, Adecco.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 29 jan 2021 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.