Extrajobb som Ekonomiassistent

Extrajobb som Ekonomiassistent

Om tjänsten
Som Ekonomiassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift innebära internfakturering. Du kommer skapa fakturor och arbeta i Excel samt hantera stora flöden. Tjänsten som ekonomiassistent är vid behov och innebär ca 1-2 arbetsdagar i veckan. Arbetspassen är tänkta att vara förlagda under kontorstider mellan 9-17 med flexibilitet anpassat i relation till dina studier.

Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som studerar och vill arbeta extra vid sidan av dina studier. Vi ser att du har studerat eller studerar ekonomi och har en grundförståelse för ekonomiska flöden. Du är en van och skicklig användare av Excel.

Vidare ser vi att du är en noggrann person med stort tålamod. I ett arbete är du strukturerad och har ett sinne för detaljer.

Viktigt för tjänsten är:
  • Studerande
  • Ekonomisk utbildning från till exempel gymnasium eller högskola
  • Goda kunskaper i Excel
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:

Anders Lindén, Josefine Mattsson och Sofi Coulianos via Adecco 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomiassistent, Extrajobb, Stockholm, Adecco
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 3 okt 2021 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.