Ekonomi-/administrativ assistent till Nixu!

Ekonomi-/administrativ assistent till Nixu!

Är du prestigelös och ansvarstagande med erfarenhet från ekonomi/administration? Har du mångårig erfarenhet av att arbeta i systemen Planmill och Heeros eller liknande? Då kan vi ha tjänsten för dig hos vår kund Nixu! Tjänsten ska tillsättas omgående och tilltänkt att pågå 6 månader med chans till förlängning för rätt person.


Om tjänsten

Som assistent inom ekonomi och administration sitter du tillsammans med dina kollegor i fina lokaler beläget i city. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär systemadministration inom ekonomi och lön. Tjänsten innebär även kontorsadministration som t.ex. administration av personalbilar och posthantering. Vidare kommer du att agera kontaktperson mot samarbetspartners.

Tjänsten utgår från Stockholm men resor till Uppsala förekommer ett antal gånger i månaden.


Om dig

Du som är ansvarstagande, strukturerad och har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer nå framgång i tjänsten. Talar och skriver du engelska obehindrat kommer du snabbt att känna igen dig. Din kommunikativa förmåga och servicekänsla kommer väl till pass i kontakten med dina internationella kollegor.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
  • Systemvana, meriterande Planmill och Heeros
  • Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


Om Adecco

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.


Om uppdragsgivaren

Nixu är ett cybersäkerhetsföretag som jobbar med att hålla det digitala samhället säkert. Vår passion är att hjälpa verksamheter att digitalisera på ett framgångsrikt och säkert sätt. Med våra konsulttjänster och specialistkompetens hjälper vi till att möta våra kunders affärskrav och att skapa verksamhetsnytta.


Om anställningen

Tjänsten som assistent inom ekonomi och administration är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.


Om ansökan

Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.


Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via 08-100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.


Välkommen med din ansökan!



Sökord

Assistent, Ekonomi, ekonomiassistent, lön, administration, administratör, Adecco, systemvana, Nixu, Planmill, Heeros
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 6 okt (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.