Eftermarknadsansvarig - Projektavdelning

Eftermarknadsansvarig - Projektavdelning

Eftermarknadsansvarig - OBOS Bostadsutveckling

Är du en person som brinner för service och supporta kunder såväl som att samarbeta med kollegor? Ser du dig själv som en självgående och strukturerad person som gillar att ta egna initiativ? Läs mer om tjänsten!

Om tjänsten
Rollen som Eftermarknadsansvarig är att samarbeta tillsammans med OBOS kundansvarig, entreprenörer och projektledare, med syfte att supportera kunder på bästa sätt efter slutfasen på ett bostadsköp. Arbetsuppgifterna består av att hantera felanmälan/reklamationer, närvara vid garantibesiktningar, hantering av fakturor, ekonomiansvar för garantiavsättning. Tjänsten innebär många interna och externa kontaktytor, med mycket kundkontakt via mail, telefon samt träffa kunder. Du arbetar i bolagets interna system samt Officepaketet, främst med Excel. Du tillhör projektavdelningen och arbetar på kontoret i Solna.

Om dig
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har arbetat med att supporta kunder och administration. Du känner igen dig som en drivande och social person som trivs i en support tjänst. Du besitter en stark serviceådra och innehar en positiv inställning till både ditt arbete och din omgivning. Det är av relevans att vara strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad med ekonomiskt sinne. God datavana och att du kan hantera Officepaketet är en förutsättning. Du har goda kunskaper och känner dig trygg att kommunicera både på svenska och engelska. För att tjänsten ska vara rätt för dig behöver du vara viljestark med hög social kompetens.

Viktigt för tjänsten:
  • tidigare erfarenhet med kundsupport/kundservice
  • att du är serviceminded, strukturerad och kommunikativ
  • god datorvana
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Är du intresserad?
Om du tycker tjänsten är spännande är du välkommen att skicka in din ansökan med ett CV och personligt brev. Rekryteringsprocessen sker löpande under ansökningstiden vilket innebär att processen avslutas när tjänsten blivit tillsatt. I denna rekrytering samarbetar företaget med Adecco och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonslut, Sheyda Ali via 076-941 27 17 eller sheyda.ali@adecco.se.

Om OBOS
I Sverige verkar vi genom våra varumärken OBOS, Myresjöhus, SmålandsVillan och systerbolaget OBOS Kärnhem. Vårt åtagande sträcker sig också till bostädernas kringliggande miljöer. Samhällsfastigheter för vård och omsorg, skolor och förskolor samt kommersiella byggnader ingår i våra projekt.

OBOS Sverige AB är en av Sveriges ledande bostadsutvecklare, med ca 1000 medarbetare och över 150 000 sålda bostäder sedan starten 1927. OBOS Sverige ingår i norska OBOS, en medlemsägd organisation med säte i Oslo. Under 2016 levererade OBOS 4500 bostäder i Norden.
OBOS Sverige AB ägs av OBOS BBL i Norge, som är Norges största bostadsorganisation och som i sin tur ägs av ca 420.000 medlemmar.

OBOS-koncernen kännetecknas av ett stort samhällsengagemang vars hela vinst återinvesteras i bolaget och i samhällsbyggande insatser för att på ett hållbart sätt bidra till fler goda boenden och platser.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Bygg & Hantverk, Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 1 jan 2020 (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.