Customer Service Agent till Mitsubishi

Customer Service Agent till Mitsubishi

Som Customer Service Agent kommer du att arbeta för Mitsubishi med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med att bistå med kundservice och support internt och externt via telefon och mejl. Du kommer även få arbeta med diverse beställningar samt orderregistrering via telefon och mejl.

Vidare kommer du att få hantera kundinformation i affärssystem och CRM-system, returhantering, fakturering och arbeta aktivt med kommunikation och samarbete inom teamet och övriga avdelningar.

I din roll som Customer Service Agent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Kundservice och support internt och externt via telefon och mejl
  • Uppföljning av restorder och backlogg
  • Returhantering
  • Hantering av beställning/offert samt orderregistrering via telefon och mejl
  • Hantering av leads
  • Fakturering & kreditering
Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport och orderhantering. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket god dator- och administrativ vana. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har har en förmåga att arbeta effektivt.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet av orderhantering
  • Erfarenhet av att ha arbetat i SAP
  • Erfarenhet av kundtjänst
  • Förmåga att arbeta effektivt och vara serviceminded
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 5 okt 2022 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.