Betydelsefull receptionist till Adeccos vikariepool i Stockholm!

Betydelsefull receptionist till Adeccos vikariepool i Stockholm!

Är du en flexibel, ansvarstagande och serviceorienterad person? Trivs du i en föränderlig miljö? Då kan du vara Adeccos nya stjärna som ambulerande receptionist!

Om tjänsten
Som receptionist i vår vikariepool kommer du att ambulera och bemanna olika receptioner hos våra kunder i Stockholmsområdet. Du kommer få chansen att möta flertalet kundföretag där du är Adeccos viktigaste ambassadör. Uppdragsperioderna hos kunderna varierar och kan vara allt från en dag, till en vecka och ibland upp emot en månad.

Din främsta uppgift kommer vara att ta emot och registrera såväl externa som interna besökare med absolut toppklassig service. Som receptionist kommer du även svara på mejl samt i telefon. Du kommer ha en viktig funktion vid konferenser där du förväntas iordningställa lokaler samt vara behjälplig med beställningar och viss servering.

I din roll som receptionist i vikariepoolen kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Ambulerande bemanna företagsreceptioner
  • Leverera toppklassig service till interna och externa besökare
  • Posthantering och kontorsadministration
  • Se till att konferensrum är i iordningställda och i fint skick
  • Ta emot inkommande mejl och samtal
  • Ansvara för allmänna ytor och internservice
  • Beställningar av kontorsmaterial
Om dig
Vi söker dig som med stort ansvar kan ta dig an en viktig roll som receptionist i vikariepoolen och på så sätt vara Adeccos ansikte utåt. Du som är självständig, prestigelös och initiativtagande kommer nå framgång som ambulerande receptionist. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av service samt att du har en glad och positiv inställning.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet av service
  • Engelska och svenska flytande i tal och skrift
  • Prestigelös, flexibel och initiativtagande
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som ambulerande receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader, med stora möjligheter till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Service, Adecco, Ambulerande, Stockholm, Reception
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 30 nov (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.