Administrativ Assistent till spännande kund

Administrativ Assistent till spännande kund

Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en Administrativ Assistent i Stockholm. Som Administrativ Assistent kommer du ha en central administrativ funktion som assisterar och supporterar företagets team med varierande arbetsuppgifter. Du kommer ha en bred kontakt med kunder på nationell nivå. I din roll får du en god inblick i företagets spännande kunder och deras verksamhet runt om i landet, alltifrån stora globala bolag till mindre lokala företag. Som Administrativ Assistent arbetar du i en rad olika datorsystem, med bland annat personaladministration, olika avtal och skriva offerter. Du kommer ingå i ett sammansvetsat och målinriktat team!

I din roll som Administrativ Assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Mejl- och telefonkontakt, interna som externa parter
  • Avtalshantering
  • Offerthantering
  • Personaladministration
  • Assistera med sedvanliga administrativa uppgifter
Tjänsten som Administrativ Assistent är ett konsultuppdrag på heltid med start efter sommaren. Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-17:00 med viss flexibilitet att arbeta både på plats och hemifrån.

Om dig
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom administration och service. Vi söker dig med en mycket god kommunikativ förmåga flytande i Svenska och goda kunskaper i Engelska samt har en god datorsystemvana, bland annat i Microsoft Office.

Vidare ser vi att du är en serviceriktad person, hjälpsam och som trivs i en supporterande roll. Vi ser gärna att du är en självgående person som tar eget ansvar för de arbetsuppgifter som tilldelas. Då arbetsdagarna kan innebära ett högt tempo ser vi även att du är strukturerad i ditt arbetssätt, lösningsorienterad och har en god förmåga att prioritera.

Viktigt för tjänster är:
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God datorsystemvana
  • Flytande i Svenska och goda kunskaper i Engelska
  • Serviceinriktad och lösningsorienterad
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Neyat Yemane via neyat.yemane@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, Administratör, Administrativ Assistent, Assistent, Support, Personaladministration, Service, Stockholm, Adecco
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 28 aug 2022 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.