Vill du stötta växande Geposit's VD i en roll som Customer Success Administrator?

Vill du stötta växande Geposit's VD i en roll som Customer Success Administrator?

Innovation, motivation och utveckling är tre ledord som beskriver Geposit. Företaget söker just nu ytterligare en lagkamrat, en Customer Success Administrator, till sitt kontor på Kungsgatan i centrala Stockholm. Som titeln för tjänsten avslöjar kommer du i den här rollen att fokusera på att leverera bästa möjliga kundservice, både vad gäller resultat och bemötande, och arbeta tätt tillsammans med företagets VD.

Vi söker dig som sprider positiv energi på arbetsplatsen, som gärna fördjupar dig i nya system och som inte tvekar att göra det lilla extra för att uppnå resultat. Missa inte möjligheten att vara med på företagets spännande utvecklingsresa, där du får möjlighet att göra avtryck. Låter det här som någonting för dig? Sök tjänsten redan idag då start är omgående och vi tillämpar löpande urval!

Information om uppdraget

Geposit erbjuder geografiska affärsstöd, så som tjänster för adresskontroll och områdesstyrning. Bolaget drivs av teknisk innovation och har en bred kundbas vars fokus är e-handlare med omnikanalaffärer och deras logistikpartners. De gillar att göra enkla och effektiva lösningar av till synes komplexa frågor.

Företaget är idag, tillsammans med ett tiotal entreprenörsdriva bolag, en del av den nordiska mjukvarukoncernen Progrits. Stämningen på företaget präglas av framåtanda och har en start up-känsla men erbjuder en trygghet i och med att de har moderbolaget i ryggen. Geposit har idag 7 medarbetare som sitter centralt på Kungsgatan 60 i vackra lokaler.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Geposits önskan är att all kommunikation sker direkt via Academic Work.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Success Administrator kommer du att besvara inkommande ärenden via telefon och mail. Då du till stor del kommer att vara kundens första kontakt med Geposit bemöter du självfallet varje kund med ett engagerat och serviceinriktat tillvägagångssätt.

Både befintliga och potentiella kunder vänder sig till företaget, vilket ger dig utrymme för att använda din problemlösande, insäljande och tävlingsinriktade ådra.

Då Geposit just nu är i en tillväxtfas är det mycket som händer, vilket erbjuder möjlighet att ta egna initiativ men samtidigt krav på att du genom ett nyfiket förhållningssätt söker information och strävar mot absolut bästa kundnöjdhet. Du kommer att stötta Geposits VD och arbeta tätt med såväl honom som resten av teamet.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Besvara inkommande mail och samtal kring bl.a. abonnemang, produkter och tjänster
  • Ansvara för fakturahantering; både leverantörsfakturor och kundfakturering.
  • Löpande administration; t ex scanning av fakturor
Tjänsten passar dig som motiveras av att arbeta högt och lågt i ett team där man ställer upp för varandra.

Vi söker dig som

Är en prestigelös lagspelare som arbetar fokuserat, noggrant och kvalitativt, med ett öga för såväl detaljer som en förmåga att se helheten. Du trivs med att arbeta dynamiskt då rollen innebär såväl enklare som mer komplexa arbetsuppgifter. Som person har du ett utpräglat service- och kundfokus, samtidigt som du motiveras av att ha roligt längs med vägen. I din kommunikation är du tydlig, nyfiken och lyhörd.

För att vara aktuell för rollen ser vi att du
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Har ett intresse/arbetslivserfarenhet för/från service och administration
I den här processen är det meriterande om du sedan tidigare har arbetat i affärssystem och/eller ekonomisystem som t ex Visma. Det är också en fördel om du tidigare arbetat i en liknande roll, gärna med teknikrelaterade arbetsuppgifter, och/eller med anknytning till logistikfrågor som transport och leverans - men det är inget krav.

Vi kommer under denna rekrytering att lägga en stor tyngd vid den personliga lämpligheten, samt ditt engagemang och din motivation för tjänsten. För att trivas hos Geposit tror vi att du är i början av din karriär och har en stor vilja att utvecklas professionellt. För rätt person med rätt engagemang finns det stora utvecklingsmöjligheter och för ett långsiktigt samarbete tror vi det är viktigt att du är driven, initiativtagande och har ett positivt tankesätt.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, kontorstider
  • Placering: Kungsgatan 60, Stockholm City
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Geposits önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.

* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)