Training Planner på heltid till Accountor Eduhouse!

Training Planner på heltid till Accountor Eduhouse!

Nu kan du få möjlighet att utveckla dina kunskaper inom ekonomi och finansiella affärer. Som konsult på Accountor Eduhouse kommer du att vara en del av ett internationellt team i en arbetsmiljö som är öppen och flexibel. Du kommer vara en del av resan tillsammans med Accountor Eduhouse att bli den ledande plattformen för professionell onlineutbildning! Låter det som en tjänst för dig - sök idag då vi tillämpar löpande urval!

Information om uppdraget

Accountor är specialiserade på mjukvarulösningar och outsourcingtjänster för HR- och finans med uppdraget att hjälpa deras kunder att utnyttja möjligheterna med modern teknik och digitalisering i sitt dagliga arbete. Accountors utbud inkluderar aktuella online utbildningar, live-webbinarier och eventdagar med kurser inom redovisning, löne- och ekonomihantering, HR, ledarskap och Office365-program, som håller deras kunder uppdaterade och auktoriserade. Gruppen har cirka 2.350 experter fördelat på sju länder: Finland, Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna, Ryssland och Ukraina. Eduhouse har för närvarande 33 anställda och arbetar utifrån visionen att vara den mest använda LaaS-tjänsten (Learning as a Service) i Norden 2023 med digitalisering och kompetensutveckling som hörnstenar.

Uppdraget är på heltid och löper 3-6 månader med goda möjligheter till förlängning. Du kommer inför uppdraget att gå en introduktion där du dels får information om projektet och kommer genomgå digitala eller fysiska utbildningar, i syfte att komma in i rollen på bästa sätt. Arbetstiderna är flexibla vilket ger dig möjlighet att planera ditt arbete utifrån eget schema. Utgångsläget är att sitta på Accountors kontor i Stockholm men det finns möjlighet att arbeta på distans.

Du erbjuds
  • Utveckling inom ett Internationellt team och företag där du håller dig uppdaterad på de senaste trenderna inom ekonomi och redovisning.
  • Goda framtidsmöjligheter inom bolaget.
  • Som konsult på Academic Work erbjuds du en fantastisk möjlighet att växa som professionell, utöka ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt erbjudande.
Arbetsuppgifter

Dina kärnuppgifter är att övervaka den nationella och internationella utvecklingen av regelverk och andra händelser inom ekonomisk administration i Sverige samt planera lämpligt utbildningsmaterial för denna målgrupp tillsammans med teamet. Du kommer att planera bredare utbildningsprogram såväl som riktade kurser och se till att erbjudandet förblir relevant och matchar deras kunders behov. Dina uppgifter omfattar också att searcha och identifiera kursutbildare inom specifika utbildningar och boka möten med dessa i syfte att bygga långsiktiga relationer.

Vi söker dig som
  • Har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis företagsekonomi, HR eller redovisning.
  • Befintlig kunskap inom näringsliv och ekonomi
  • Tidigare arbetat inom kundtjänst eller försäljning
  • Är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
All arbetserfarenhet inom områden relaterade till t.ex. ledarskap, HR eller lönehantering är meriterande. Annan meriterande erfarenhet är:
  • Tidigare arbetat med förhandling och avtalshantering
  • Planerat och samordnat utbildningar i en tidigare yrkesroll
Som person är du:
  • Affärsmässig
  • Samarbetsvillig
  • Självgående
  • Strukturerad
Vi uppskattar din förmåga att planera och hantera ditt eget arbete på ett affärsdrivet och ansvarstagande sätt. Du är målinriktad och kan se skogen för dess träd. Förutom det är du social och orädd inför att ta kontakt med människor.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Arbetsomfattning: Heltid, 8.00-17.00
  • Plats: Stockholm, möjlighet att arbeta på distans
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Edhouses önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (58 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se