Superuser till en av Sveriges största livsmedelsbutikskedja

Superuser till en av Sveriges största livsmedelsbutikskedja

Du kommer bli personen alla vänder sig till och den som har koll. En högra hand för avdelningen när det gäller systemen på företaget. I din roll ingår du i service support-funktion som är mottagare av ärenden och hanterar ärendeflöden. Det berör betalningar i butik, digitala tjänster, beställningar, behörigheter, driftstörningar, registervård, fakturor, terminaler och kassor.

Information om uppdraget

Vår kund har nyligen skapat en digital enhet för att höja takten i den digitala transformationen för att möjliggöra fler affärsmöjligheter via innovativa digitala lösningar. Du blir anställd som konsult första året och därefter är ambitionen att du går över till företaget.

Du kommer vara ansvarig för en ny betalningslösning på företaget, där du är med och påverkar hur tusentals kunder upplever denna. Idag är det över 70 butiker som anslutits till nya betalningslösningen och mer kommer.

Tanken är att du i juni kommer börja med en upplärning på 50 % och därefter heltid med start augusti. Om detta inte går så går det att kika på en annan lösning, men detta är ett önskevärt upplägg. Förslagsvis pluggar du nu och tar examen i juni.

Du erbjuds
  • En möjlighet att vara med på en innovativ resa inom det digitala
  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du vara en viktig länk mellan interna & externa användare och organisationen samt vara bidragande till process- och systemförbättringar. Du kommer exempelvis att:
  • Avstämningsproblematik och felsöka
  • Svara på frågor från kunder, exempelvis "Mitt köp gick inte igenom, det är störningar i Swish "
  • Vara en del i service & support teamet på huvudkontoret
  • Ärendehantering I JIRA
  • Administrera nya butiker som vår kund implementerar lösningen på- hantera avtal med banker
  • Sätta upp e-com flöden (e-commerce) när man onboardar systemet
Vi söker dig som
  • Nyligen tagit examen inom ekonomi eller teknik
  • Erfarenhet av en teknisk support-roll där du använt mycket chatt och mail samt haft kontakt med banker
  • Har ett intresse för tech
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på språken
  • Det är meriterande om du tidigare arbetat i JIRA
Som person har du:
  • En god analytisk förmåga
  • En problemlösande förmåga och kan se samband som bidrar till att proaktivt komma med förbättringsförslag
  • Strukturerad och duktig på att bygga relationer såväl internt som externt
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt
  • Placering: Centralt norrort
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se