Sommarjobba som avtalsadministratör på Menigo!

Sommarjobba som avtalsadministratör på Menigo!

Är du en strukturerad person som är redo för en ny utmaning i karriären? Har du tidigare erfarenhet av administration eller ekonomi? Menigo söker nu dig som vill ha ett brett och varierande ansvarsområde inom kund- och avtalssupport från början av juni till slutet av augusti, med chans till förlängning. Bli en del av ett av Sveriges största foodserviceföretag Menigo - sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

Information om uppdraget

Menigo är en av Sveriges ledande helhetsleverantör för alla som jobbar professionellt inom mat och dryck. Menigo levererar mat, utrustning och dryck till verksamheter med målet att vara den absolut bästa samarbetspartnern för de som arbetar inom restaurang, servicehandel och storkök.

Menigo är nu i behov av förstärkning under sommaren till deras avtalssupport-team där du blir del av ett socialt och öppet team på 4 personer. På Menigo är ingen dag den andra lik och du behöver trivas i en varierande och flexibel roll på en föränderlig och fartfylld arbetsplats.

Du erbjuds

* Ett socialt och meriterande jobb med breda kontaktytor inom restaurangvärlden

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som avtalsadministratör har du ett brett och varierande ansvarsområde. Rollen innefattar mycket kontakt med säljare, kategoriansvariga och sortimentskoordinatorer. Arbetet består av att
  • Förvalta löpande avtal genom att ta emot och återkoppla förfrågningar och ärenden från kund och säljorganisation
  • På ett affärsmässigt och effektivt sätt förse kund och säljorganisation med sortimenstförändringar, priser samt statistik
  • Stötta säljorganisationen som rådgivare avseende ökad lönsamhet genom analys och förbättringsförslag
Vi söker dig som
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
  • Har goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet
  • Har tidigare erfarenhet av ett administrativt eller ekonomirelaterat arbete
  • Har ett sinne och intresse för siffror
Det är meriterande om du
  • Har erfarenhet av en liknande roll sen tidigare
  • Har erfarenhet av arbete i affärssystem
Som person är du trygg, lösningsorienterad och strukturerad. Du har lätt för att ta egna initiativ, prioritera om och se vad som behöver göras. Vidare trivs du i en social, varierande och flexibel roll i en föränderlig och fartfylld arbetsmiljö.

Övrig information
  • Start: Början av juni till slutet av augusti, med chans till förlängning
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm, Johanneshov/Globen
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se