Serviceinriktad supportmedarbetare till Svenskt Näringsliv

Serviceinriktad supportmedarbetare till Svenskt Näringsliv

Är du i startgroparna av din karriär och tycker om att arbeta serviceinriktat och skapa kundrelationer? Är du redo för en ny utmaning och vill ta nästa steg hos en verksamhet som har en viktig del i att driva det svenska samhället framåt? I denna roll får du en mycket spännande möjlighet att starta igång din karriär i en ansvarsfull och fartfylld roll där du får chansen att knyta viktiga kontakter. Låter det intressant? Sök redan idag!

Information om uppdraget

Till Svenskt Näringsliv söker vi dig som vill arbeta med helpdesk/support i frågor kring verksamhetsstöd i form av ett medlemsregister för Svenskt Näringsliv samt 52 arbetsgivarorganisationer. Du kommer dels att bemanna första linjens support men även bidra till att tillsammans med verksamheten vidareutveckla och förbättra systemstödet.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som supportmedarbetare kommer du att stötta Svenskt Näringslivs anställda samt deras medlemsorganisationer med olika frågor via telefon och mail. Det kan vara frågor kopplade till systemet såsom att få ut information i deras medlemsregister. Vidare kan det gälla kreditering av fakturor samt ändring av fakturaadresser. I rollen tillkommer även lättare faktureringsärenden.

Du blir en del av ett av Svenskt Näringslivs team där du främst kommer att samarbeta med en kollega.

Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet inom kundservice
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du
  • Har tidigare erfarenhet från en liknande roll
  • Har erfarenhet av Microsoft Dynamics CRM
Som person är du:
  • Serviceinriktad
  • Ansvarstagande
  • Initiativtagande
  • Bra på att samarbeta
Övrig information
  • Start: Början av februari
  • Omfattning: Heltid, 40 h/vecka
  • Placering: Östermalm, Stockholm
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Svenskt Näringslivs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Svenskt Näringsliv är landets ledande näringslivsorganisation. De representerar cirka 60 000 företag inom alla branscher och tillsammans med deras medlemsorganisationer är de företagsamhetens röst i den allmänna debatten och företagens stöd i den dagliga verksamheten.