Receptionist till JM's huvudkontor!

Receptionist till JM's huvudkontor!

Nu söker JM, nordens ledande projektutvecklare inom fastighetsbranschen, en receptionist att välkomna till huvudkontoret i Solna. De letar efter dig som är lösningsfokuserad, serviceinriktad och orädd i nya situationer. Din framtida chef beskriver att teamet har ett "stort hjärta" som samarbetar över gränserna, trivs med varandra och har kul på jobbet! Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Information om uppdraget

I rollen som receptionist hos JM kommer du vara en av två personer som har huvudansvaret för receptionen och växeln. Idag består kundtjänstgruppen totalt av sju personer som hanterar Kundtjänst och Kundservice. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsomården och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. Du kommer få en god inblick i JM's affärer och verksamhet.

Du erbjuds
  • En ovärderlig inblick i bostadsbranschen
  • Få erfarenhet av kvalificerad kundservice hos ett bolag som bryr sig om sina medarbetare
  • Knyta karriärskontakter hos både Academic Work och JM
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som receptionist och telefonist kommer du, tillsammans med en annan ha de yttersta ansvaret för receptionen och växeln. Du kommer besvara samtal som kommer in och bemöta människor dagligen i arbetet.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Ta emot ingående och utgående samtal
  • Hantering av lånekort (passerkort) till personal och besökare
  • Beställa kaffer och tillbehör till kontoret
  • Hantera konferensbokningar
  • Tillsyn och support av JM Studio. (JM studio är ett inspirationscenter för kunder som vill få stöd och professionell rådgivning i sina inredningsval. placerad i samma lokal som receptionen).
Vi söker dig som
  • Har som lägst gymnasieutbildning eller motsvarande
  • Har erfarenhet av att arbeta med service (exempelvis från kundtjänst, butik eller liknande)
  • Har kunskaper i Office-paketet, främst Outlook och Word
  • Har goda kunskaper och en välutvecklad kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska, i främst tal
Meriterande

* Tidigare varit ansvarig över reception

Vi söker dig som är
  • Serviceinriktad
  • Noggrann och kvalitetsmedveten
  • Ansvarstagande
  • Förmåga att vara lugn, strukturerad och organiserad trots stundtals högt tempo
  • En positiv inställning och en god samarbetsförmåga
Övrig information
  • Start: 2a januari 2023, långsiktigt
  • Omfattning: Heltid, 08:00-17:00
  • Placering: JM's huvudkontor i Solna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se