Office Manager med erfarenhet av fakturering sökes på heltid!

Office Manager med erfarenhet av fakturering sökes på heltid!

Du som tidigare har arbetat som Office Manager - se hit! Vi söker just nu en pärla inom service till vår kund, vars kultur präglas av en stark entreprenörsanda. För att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat som Office Manager och att du arbetat med fakturering tidigare. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Information om uppdraget

Just nu söker vi en Office Manager till vår kunds kontor i centrala Stockholm! Du kommer att ha ett övergripande ansvar för kontoret, hantera fakturering, ansvara för inköp av material och mycket mer. Då en viktig faktor för att kunna vara aktuell för tjänsten är att du ska ha arbetat med fakturering tidigare ber vi dig att förtydliga i ditt CV i vilken roll du har arbetat med detta.

Du erbjuds
  • En långsiktig roll där du initialt arbetar som konsult men där du på sikt har goda möjligheter till en överrekrytering
  • Stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
Arbetsuppgifter

Exempel på uppgifter:
  • Fakturering
  • Posthantering, växel samt bevakning av gemensamma mailkorgar
  • Inköp (kontorsmaterial, förbrukningsvaror och utrustning till medarbetarna på kontoret)
  • Säkerställa att kontoret är i god ordning
  • Enklare administration och inköp av material
Vi söker dig som
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Är tillgänglig för start omgående
  • Har arbetat som Office Manager/kontorsassistent eller motsvarande tidigare i minst 1år
  • Har arbetat med fakturering i tidigare roller
  • Har goda kunskaper i Officepaketet och god datorvana
Vi ser det som meriterande om du:

* Har arbetat i systemet Millnet tidigare

Som person är du:
  • Serviceinriktad
  • Ansvarstagande
  • Självgående
Övrig information:
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 8:00-17:00
  • Placering: Centrala Stockholm
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på Academic Work. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se