Brinner du för att ge god service och samtidigt har ett stort intresse för vård? Vår kund Feelgood söker dig som är driven och kommunikativ och som samtidigt vill utvecklas i en givande arbetsmiljö. Har du dessutom god system- och dokumentionsvana? Då är det här rätt tjänst för dig! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!
Information om uppdragetVår kund finns idag över hela Sverige med ca 750 medarbetare. De grundades 1995 och har idag ca 8300 kunder, företag och organisationer i en mängd branscher. Företagets verksamhet är inriktad på företagshälsovård, inklusive träning och fysioterapi, organisation och ledarskap, och privat sjuk- pch friskvård. Varje dag arbetar vår kund för att deras kunder ska vara Sveriges friskaste!
Företaget är i en snabbväxande period där det finns mycket att göra, så nu söker de nya stjärnor till sin kundserviceavdelning.
Du erbjuds* En karriärmässigt attraktiv roll med fokus på en god kundupplevelse och högklassig service.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ArbetsuppgifterRollen innebär ett stort fokus på kommunikation genom att prata i telefon, fånga upp rätt saker och anpassa sitt budskap till olika människor. Du kommer byta mellan olika system i samtal med kund och journalföra varje ärende med hänsyn till riktlinjerna för GDPR.
Vi söker dig som- Serviceerfarenhet, gärna med telefon som verktyg
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Mycket god dator- och systemvana
Det är meriterande om du:
* Har arbetat inom vårdsektorn
Som person är du:- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Lösningsorienterad
Övrig information
- Start: 9 augusti
- Omfattning: Heltid
- Placering: Telefonplan
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.