Kundtjänstmedarbetare med tekniskt intresse till Hittapunktse

Kundtjänstmedarbetare med tekniskt intresse till Hittapunktse

Har du ett tekniskt intresse? Brinner du dessutom för att ge service och lösa problem har du hittat helt rätt! Uppskattar du dessutom att arbeta i team och är den som sprider energi till andra är det dig vi söker. Tjänsten som kundsupport till Hittapunktse passar dig som har bra koll på datasystem och vill ha en ny utmaning i en spännande bransch. Tveka inte att söka redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Information om uppdraget

Hittapunktse söker en kundtjänstmedarbetare till en växande avdelning som arbetar med att hjälpa kunder och besökare via telefon och mejl. Du kommer få möjlighet att arbeta med ett litet och härligt team som alltid stöttar varandra. Rollen kräver en viss teknisk förmåga då du kommer att arbeta en hel del med siffror och system.

Uppdraget är på heltid där du arbetar kontorstider måndag till fredag. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader till att börja med med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Granska och hantera (godkänna/neka) förslag om ändringar på sajten
  • Svara på kundfrågor från besökare (hantera kundärenden) huvudsakligen per mail, i vissa fall per telefon
  • Granska och godkänna/neka recensioner / förslag på ändrade öppettider
  • Sammanställa upplevda kundproblem för felsökning och så att teknikavdelningen har möjlighet att avhjälpa grundproblemet
  • Kontinuerligt uppdatera och förbättra FAQ för att proaktivt kunna besvara kundärenden innan de tar kontakt med kundtjänst
  • Uppdatera information på intranätet
  • Arbeta tillsammans med Operationsteamet för bättre kundvård och förbättrade processer
  • Vid behov stötta andra delar av Operationsteamet vid perioder av högre arbetsbelastning (månadsavslut)
Vi söker dig som
  • Har ett stort tekniskt intresse
  • Har minst en gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning
  • Är orädd att ta ärenden över telefon
  • Talar och skriver obehindrat i svenska och engelska
Det är meriterande om du:
  • Har erfarenhet av tidigare kundnära roll
  • Har erfarenhet av mail och telefon som arbetsredskap
Som person är du:
  • Flexibel
  • Serviceinriktad
  • Strukturerad
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 8-17 måndag-fredag
  • Placering: Vasastan, Stockholm
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Hittapunktses önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Läs mer om Hittapunktse här: https://www.hitta.se/info