Kundtjänstmedarbetare inom avtalsadministration till Babs Paylink

Kundtjänstmedarbetare inom avtalsadministration till Babs Paylink

Har du erfarenhet av ett serviceyrke och en fallenhet för administration? Lockas du av en varierande tjänst där du både får ge bästa kundservice och hantera avtal? Om du svarade ja på dessa frågor och dessutom vill bli en del av ett tight team där alla arbetar mot samma mål och hjälper varandra att nå dit, så har du all anledning att ansöka till tjänsten som kundtjänstmedarbetare på Babs Paylink - Sveriges ledande aktör inom betallösningar.

Information om uppdraget

Academic Work söker en kundtjänstmedarbetare till Babs Paylink.

Babs Paylink erbjuder företag så som butiker, restauranger och e-handel det de behöver för att kunna ta betalt och bli framgångsrika i sin verksamhet. De tillhandahåller allt från inlösenavtal och mobila kortläsare till kassasystem och e-handel. Babs Paylink är marknadsledande inom betallösningar.

I fina lokaler i Vasastan blir du en del av ett sammansvetsat support-team med en härlig och familjär stämning. Du kommer bli en del av ett team på 8 personer och tillsammans strävar ni efter målet att ha fullständigt nöjda kunder. Vid start får du en gedigen introduktion och atmosfären i teamet präglas av hjälpsamhet och stöttning. De hittar på gemensamma aktiviter även efter jobbet vilket gör att du snabbt kommer in i gruppen och blir en del av Babs Paylink. Din närmsta chef är Client Services Manager, som du kommer ha kontinuerliga uppföljningar med.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Babs Paylink.

Arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare inom avtalsadministration kommer du arbeta med både kvalitativ kundservice och administration. Dina yrkesroll kommer att innebära olika fokus från en dag till en annan. Perfekt för dig som vill ha varierande arbetsdagar! Du kommer också ha mycket intern kontakt med teknisk support och säljande kundtjänst.

Du kommer till exempel att:
  • Ta emot telefonsamtal och mail från befintliga kunder och guida dem genom deras frågor gällande avtal
  • Granska och registrera inkommande kundavtal
  • Hantera inkommande ärenden från potentiella kunder, utföra bedömningar samt gå igenom avtalsbitar, villkor och bestämmelser
  • Granska, registrera och hantera returer, administrera uppsägningar och paket som kommer åter
  • Hela tiden ha ett affärsmässigt tänk och representera Babs Paylink på ett professionellt sätt
Tjänsten passar dig som är ung i din arbetslivskarriär och vill skaffa dig värdefull arbetslivserfarenhet. Du är en person som vill kombinera en utåtriktad kundtjänstroll med noggrann administration. Du tycker det är spännande att komma in i ett marknadsledande företag som strävar efter att alltid ligga i framkant vad gäller utveckling och innovation inom betallösningar. På Babs Paylink jobbar man mot mål och det finns goda möjligheter att få visa framfötterna och ta större ansvar och utvecklas internt längre fram.

Vi söker dig som
  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke (butik, restaurang, kundtjänst etc) alternativt haft en administrativ roll som ställer krav på noggrannhet och struktur
  • Är både serviceinriktad och noggrann
  • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Det är meriterande om du

* Har goda kunskaper i Microsoft Excel och Outlook

Som person är du:
  • Strukturerad
  • Noggrann
  • Flexibel
  • Självgående
ÖVRIG INFORMATION
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Rekrytering, heltid
  • Lön: Fast enligt överenskommelse + en rörlig del
  • Placering: Stockholm
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Babs Paylinks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn05@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Babs Paylink är ett företag som tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort och numera även andra betallösningar. De är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning. Kunderna är olika typer av företag, exempelvis restauranger och detaljhandel.

Babs Paylink ägs till 49 procent av Swedbank och till 51 procent av det amerikanska bolaget Verifone Systems, Inc, en av världens största tillverkare av kortterminaler. Ägarstrukturen har sett likadan ut sedan starten år 1999.