Kundservicemedarbetare till Easypark!

Kundservicemedarbetare till Easypark!

Vill du bli en del av ett team som präglas av teamanda och härliga kollegor? Easyparks kundserviceteam växer och nu är vi på jakt efter dig som älskar att överträffa dina kunders förväntningar och är av uppfattningen att grym service kan vara en differentierande faktor. Här får du möjligheten att jobba i ett kundserviceteam där alla hjälps åt och stämningen är på topp. Sök redan idag då tjänsten kommer att tillsättas inom kort!

Information om uppdraget

Academic Work söker för Easyparks räkning en kundservicemedarbetare till deras team för svensk- och engelsktalande kunder. EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. Deras vision är tydlig - de vill förbättra livet i framtidens städer - Make cities more liveable

Hos Easypark får du en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.

Arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande ärenden från bolagets privatkunder som ringer in och har frågor kring deras parkering.

Du kommer till exempel att:
  • Besvara frågor och hjälpa kunder som är intresserade av ett smidigare sätt att betala för sin parkering än att göra det via parkeringsautomaten
  • Ta emot och registrera felanmälningar
  • Se över kundernas erbjudande och ringa för att erbjuda en bättre lösning om sådan skulle finnas
  • Komma med egna initiativ om exempelvis kampanjer eller förbättringsområden
  • Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team och är flexibel i ditt arbetssätt då Easypark är en föränderlig organisation som växer.
Vi söker dig som
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Har erfarenhet av administration och/eller ett servicerelaterat arbete sedan tidigare
  • Har grundläggande datakunskaper
Vi ser det som meriterande men inte ett krav om du:

* Tidigare har arbetat i en kundtjänstroll

Som person är du kreativ och utåtriktad. Du förstår hur du ska hantera olika kunder över telefon anpassat till deras behov. Vidare har du en förmåga att multitaska, dvs. att du kan tala i telefon, registrera vad kunden säger samtidigt som du söker efter information på datorn. Initiativförmåga i den bemärkelsen att du vågar ta för dig när du har egna förslag på förbättringar värderas högt på Easypark. Arbetet är förlagt på vardagar måndag-fredag och arbetstiderna kan variera. Vanligaste förekommande är att arbetet sker under kontorstider men man ska kunna ställa upp och arbeta skift om det behovet finns. Arbetstiderna sker under förmiddag kl. 6-15, dag kl. 8-17 eller kvällspass kl. 12-21.
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Easyparks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

EasyPark är idag ett av världens ledande företag inom mobila tjänster för parkering och marknadsledare i Skandinavien. EasyParks tjänster gör parkering mer bekvämt, effektivt och ekonomiskt för både bilister, företagskunder, städer samt parkeringsoperatörer. EasyPark-appen har vunnit flertalet priser bl.a. bästa nyttoappen. Läs mer om företaget på https://easyparkgroup.com/