Koordinerande uppdrag som ordermottagare till Veolia recycling solutions

Koordinerande uppdrag som ordermottagare till Veolia recycling solutions

Veolia jobbar för att göra återvinning enklare, smartare och smidig oavsett om det är inom kontor, industri eller kommersiella fastigheter. Om du är intresserad av att jobba i en spännande bransch söker vi nu en orderadministratör. Vi söker dig som brinner för att ge service och lösa problem och som dessutom ger mycket energi till dina kollegor och gillar att arbeta i team. Start är redan i januari så ta chansen och sök redan idag då vi använder oss av löpande urval.

Information om uppdraget

Academic Work söker en orderadministratör till Veolia Recycling Solutions. Veolia är ett världsledande miljöföretag som tar ett helhetsgrepp om energi, vatten, återvinning och underhåll med industri och infrastruktur i fokus. De erbjuder kunderna ett komplett serviceåtagande inom miljöområdet med tyngdpunkt på resursanvändningen och i Sverige finns de från Trelleborg i söder till Kiruna i norr.
På driftkontoret i Västberga jobbar 20 stycken medarbetare och två andra ordermottagare. Arbetstiderna är måndag - torsdag 07:00-16:00 samt fredag 07:00-15:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Veolias önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Veolia. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig i sex månader. Det finns möjlighet att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Arbetsuppgifter

I rollen som ordermottagare arbetar du i ett team tillsammans med två andra kollegor. Arbetet och kommunikationen mot kunder sker via telefon och mail. Du kommer att ta emot både beställningar och förbättringssynpunkter från kunder men främst arbeta operativt i Veolias system.

Du kommer till exempel att:
  • Hantera det administrativa flödet kring kundens transporter
  • Boka transporter, registrera, återkoppla och lösa kundens önskemål
  • Ha både kund och interna kontakter i olika avseenden och ärenden, muntligt och skriftligt
Tjänsten är perfekt för dig som uppskattar en varierande arbetsdag med många kontaktytor.

Vi söker dig som
  • Har erfarenhet av service i någon form
  • Har god dator och systemvana
  • Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, tal och skrift då språket används i arbetet
  • God datorvana
Det är meriterande om du
  • Har tidigare administrativa erfarenheter
  • Har arbetat inom logistikbranschen
  • Meriterande om du har arbetat i Freshdesk eller annat ärendehanteringssystem
Tjänsten passar dig som trivs i ett högt tempo där flera ärenden hanteras samtidigt. Som person är du serviceinriktad och brinner för att ge god service och lösa problem på bästa sätt. Du är en lagspelare som drivs av att arbeta i team och bidrar till en god stämning med mycket energi. Vidare är du orädd och ser det snarare som en utmaning att vända en kund till en nöjd kund och du är inte rädd för att komma med nya tankar och idéer till ditt team. Du är flexibel och prestigelös och kan lätt anpassa dig när arbetssituationen förändras. Du trivs med ett jobb där du får tänka själv och hitta lösningar på problem som kan uppstå under en arbetsdag. Du har även förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Västberga
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Veolias önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Academic Work är Sveriges andra största bemanningsföretag på tjänstemannasidan. Vi rekryterar och hyr ut akademiker som fortfarande studerar, eller som är i början av karriären - young professionals.

Academic Work startade år 1998 med tre studenter som levde sin egen affärsidé. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Förutom i Sverige finns vi även i Norge, Finland, Danmark, Tyskland och Schweiz. Vi känner oss stolta över att vi har fått vara med i början av fler än 100 000 människors karriärer och på samma gång hjälpt våra kunder med lika många nya kollegor.

Besök oss på Academic Work (http://www.academicwork.se/) eller sociala medier:

https://www.linkedin.com/company-beta/162242/

https://www.facebook.com/AcademicWork

https://www.instagram.com/academicwork/

https://twitter.com/academicwork_se

https://www.youtube.com/user/AcademicWork