Kontraktsadministratör till företag i centrala Stockholm

Kontraktsadministratör till företag i centrala Stockholm

Söker du efter en internationell och välmående organisation där du får möjlighet att utvecklas? Vill du arbeta i team med tydliga mål, men där du självständigt driver dina egna processer? Nu söker Academic Work för kunds räkning en kontraktsadministratör till deras kontor i centrala Stockholm.

Information om uppdraget

I rollen som kontraktsadministratör kommer dina primära arbetsuppgifter vara att ge rådgivning, underhålla, aktivera och validera avtal. Tillsammans med säljsupport och deras kundservice ger de support till sina partners, kunder och säljare. Du kommer ha daglig kontakt med partners och säkerställa en effektiv aktivering av kontrakt och betalning av leverantörsfakturor. Du kommer att höra till Operationsavdelningen och arbeta i ett team som består av 9 personer där alla arbetar nära varandra för råd och stöd.

På detta företag erbjuds du möjligheten att växa in i din roll och utvecklas. Det förekommer många och varierande uppgifter i rollen, vilket innebär att det alltid finns något att ta tag i. Samtidigt lyfter företaget fram att personalen är deras största tillgång att fokus ligger på att alla anställda ska uppleva en hög grad av Work Life Balance och flexibilitet i arbetet.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

Som kontraktsadministratör kommer du främst arbeta med:
  • Validering och aktivering av kontrakt
  • Upprätthålla och säkerställa att detta sker i linje med företagets policys och gällande lagstiftning
  • Hantera befintliga kontrakt med leverantörer
Vi söker dig som
  • Har minst 2 års erfarenhet från leasing eller relaterat arbetsområde
  • Har erfarenhet av administrativt arbete
  • Talar och skriver flytande svenska och engelska
Det är meriterande om du har språkkunskaper i övriga nordiska språk.

Som person trivs du i en arbetsmiljö som innefattar att ha en full agenda med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Då och då stöter du på utmaningar som du behöver hantera och det tycker du bara är roligt då du växer som person. Du har mycket erfarenhet med dig sedan tidigare och har därför mycket att bidra med till teamet. Att få uttrycka sina idéer och bidra till företagets framtida utveckling är en hög motivationsfaktor för dig.

Övrig information
  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare
  • Placering: Stockholm
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget har specialiserat sig på tillgångsbaserade finansieringslösningar för tillverkare, återförsäljare och distributörer av utrustning inom kontor, jordbruks-, livsmedels-, sjukvårds-,clean technology, transport- och byggindustrin. De är verksamma i mer än 35 länder och möjliggör för företag att investera och använda den utrustning de behöver för att bedriva sin verksamhet.