Kontorsservicemedarbetare sökes med start i augusti!

Kontorsservicemedarbetare sökes med start i augusti!

Vårt uppdrag hos vår kund är under utveckling och vi söker dig som vill vara med på den spännande resan. Siktet är inställt på en hållbar serviceleverans med proaktivitet och kommunikation, ett förenklat arbetssätt och nöjda medarbetare! Vi söker dig som har mycket god kommunikationsförmåga och trivs som bäst i mötet med människor.

Information om uppdraget

Vår kund är världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Företaget är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att dom varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer företaget att deras servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, exempelvis: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster.

Vår kund söker ni efter en kontorsservicemedarbetare som under perioden augusti - maj kan hjälpa till med varierade arbetsuppgifter på kontoret. Du att ansvara för att skapa ett kontor med en "lägenhentskänsla". Arbetstiderna kommer att variera och tjänsten är på 80 % så detta är perfekt för dig som vill jobba i en väldigt behaglig arbetstakt.

Du erbjuds
  • Ett jobb med varierande arbetsuppgifter
  • Ett socialt och roligt jobb där du bidrar till företagets framgång
  • Trevliga och hjälpsamma kollegor
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifters om kontorsservicemedarbetare kommer exempelvis vara:
  • Möblering/ iordningställande av konferensrum (Tyngre lyft kan förekomma)
  • Hantera/distribuera/samla ihop cateringleveranser tillsammans med Meeting o Event Coordinator och Dayporters
  • Hämta/lämna post och gods, hämta och lämna till förråd, packa upp leveranser och se till att förråd är uppdaterade och i ordning, vara behjälplig med övriga förekommande uppgifter på kontoret.
  • Lägga beställningar på kontorsmaterial samt ta fram offerter till kunder
Vi söker dig som
  • Har en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
  • Tidigare erfarenhet av service eller administration i en liknande roll
  • Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande:

* Arbetat som vaktmästare tidigare

Som person är det viktigt att du är:
  • Ansvarsfull
  • Noggrann
  • Har känsla för service och med ett glatt humör.
Övrig information
  • Start: Augusti
  • Omfattning: Deltid på 80 %
  • Placering: Centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Bygg & Hantverk
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se