Kontors-och förvaltningsassistent till KLP!

Kontors-och förvaltningsassistent till KLP!

Trivs du med att arbeta serviceinriktat och söker en spännande roll med varierande arbetsuppgifter? Då kan du vara den vi söker! Som kontors- och förvaltningsassistent hos KLP är du inte rädd för att bedriva ditt arbete självständigt och är en ansvarsfull och problemlösande person. Välkommen in med din ansökan, vi arbetar med ett löpande urval så sök så snart som möjligt!

Information om uppdraget

KLP Fastigheter AB är ett helägt dotterbolag till norska KLP eiendom AS, en av Nordens största fastighetsägare med ett sammanlagt fastighetsvärde av mer än 90 miljarder kronor. KLP Eiendom AS ägs i sin tur av KLP som är ett av Norges största pensionbolag med förvaltningskapital på drygt 900 miljarder kronor. Med långsiktigt ägande förvaltar och utvecklar KLP centralt belägna kontors, butiks - och hotellfastigheter om drygt 2 miljoner kvadratmeter.

KLP Fastigheter AB är ett mindre kontor beläget centralt i Stockholm med 10 anställda på kontoret.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som kontors-och förvaltningsassistent kommer du bland annat ansvara över kundmottagning, kontorsmiljö, serviceavtal och utföra besiktningar i fastigheter. Tjänsten kommer innefatta varierande arbetsuppgifter inom administration, marknad, kvalitet, IT och förvaltning.

Du kommer bland annat arbeta med:
  • Intern service, bokningar, planering av personalaktiviteter
  • Kundaktiviteter
  • Kundarbete
  • Kvalitetsarbete
  • Marknads-och administrativa uppgifter
Vi söker dig som
  • 2-3 års erfarenhet inom administration
  • Erfarenhet av att arbeta inom service
  • Flytande svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du är intresserad av marknadsfrågor samt är en god skribent.

Som person är du
  • Prestigelös
  • Mångsysslare
  • Strukturerad
Rätt kandidat är exceptionellt serviceinriktad och villig att hantera ett brett spektrum av uppgifter på ett positivt sätt och är van att arbeta med många bollar i luften samtidigt. Du måste ha utmärkta problemlösande färdigheter, stor uppmärksamhet på detaljer och en god kommunikationsförmåga. Du bör också vara proaktiv och effektiv i ditt arbetssätt och vara van vid multitasking.

Övrig information
  • Start: 15/9-22
  • Omfattning: Heltid, till och med 2023-06-30
  • Placering: Birger Jarlsgatan 43
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se