Hyper Island söker ny medarbetare!

Hyper Island söker ny medarbetare!

Har du förståelse för säljflöden och ett stort intresse för utbildning? Har du dessutom ett driv för att skapa relationer och hjälpa människor mot rätt väg i karriären? Då kan det vara precis dig vi söker i rollen som customer success manager till Hyper Island. Vi söker dig som är tillgänglig för att börja omgående och som uppfyller kraven nedan. Passa på och skicka in din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval!

Information om uppdraget

"The Hyper Island Way is about doing. Change is hard and change is constant so you need to learn to continuously learn. And this you will do by making, creating, testing and building. You will need to be curious and daring. You need to question and challenge status quos. And youll need to be explorative and up to try new things. This is the type of people we make at Hyper Island. If you are willing to lean in and rise to the challenge, you will grow and find the confidence to be whats next."

Hyper Island är ett bolag som funnits i 25 år och har sitt ursprung i Karlskrona. Hyper Island erbjuder olika yrkeshögskoleprogram inom tech, business och design samt även masterutbildningar. Utbildningarna bedrivs bland annat från Stockholm och Manchester men de erbjuder även onlineutbildningar. Kontoret som du kommer att bli en del av har sin placering i Hammarbysjöstad i fina lokaler. Tjänsten erbjuder dig viss flexibilitet att arbeta hemifrån eller från annan härlig ort i Sverige, men kräver att du är på plats 1 gång i veckan.

Du erbjuds
  • Ett långsiktigt och utvecklande uppdrag.
  • En plats i en organisation som värdesätter medarbetare och välmående.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som customer success manager kommer du att:
  • Kontakta studenter för att sälja in utbildningen.
  • Arbeta proaktivt för att säkerhetsställa att du kontaktar rätt kandidat.
  • Informera kandidaterna om utbildningen, pris och deras karriärsmöjligheter.
  • Arbeta nära teamet som består av fyra personer.
Vi söker dig som
  • Har en avslutad kandidatutbildning.
  • Har förståelse för säljflöden och säljprocesser, gärna från en liknande roll.
  • Har erfarenhet av en roll inom förslagsvis marknadsföring, försäljning eller social mediamarketing.
  • Har väldigt goda kunskaper i engelska, tal och skrift.
Övrig information
  • Start: Omgående.
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt.
  • Placering: Hammarby Sjöstad.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se