Har du förståelse för säljflöden och ett stort intresse för utbildning? Har du dessutom ett driv för att skapa relationer och hjälpa människor mot rätt väg i karriären? Då kan det vara precis dig vi söker i rollen som customer success manager till Hyper Island. Vi söker dig som är tillgänglig för att börja omgående och som uppfyller kraven nedan. Passa på och skicka in din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval!
Information om uppdraget"The Hyper Island Way is about doing. Change is hard and change is constant so you need to learn to continuously learn. And this you will do by making, creating, testing and building. You will need to be curious and daring. You need to question and challenge status quos. And youll need to be explorative and up to try new things. This is the type of people we make at Hyper Island. If you are willing to lean in and rise to the challenge, you will grow and find the confidence to be whats next."
Hyper Island är ett bolag som funnits i 25 år och har sitt ursprung i Karlskrona. Hyper Island erbjuder olika yrkeshögskoleprogram inom tech, business och design samt även masterutbildningar. Utbildningarna bedrivs bland annat från Stockholm och Manchester men de erbjuder även onlineutbildningar. Kontoret som du kommer att bli en del av har sin placering i Hammarbysjöstad i fina lokaler. Tjänsten erbjuder dig viss flexibilitet att arbeta hemifrån eller från annan härlig ort i Sverige, men kräver att du är på plats 1 gång i veckan.
Du erbjuds- Ett långsiktigt och utvecklande uppdrag.
- En plats i en organisation som värdesätter medarbetare och välmående.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ArbetsuppgifterI rollen som customer success manager kommer du att:
- Kontakta studenter för att sälja in utbildningen.
- Arbeta proaktivt för att säkerhetsställa att du kontaktar rätt kandidat.
- Informera kandidaterna om utbildningen, pris och deras karriärsmöjligheter.
- Arbeta nära teamet som består av fyra personer.
Vi söker dig som
- Har en avslutad kandidatutbildning.
- Har förståelse för säljflöden och säljprocesser, gärna från en liknande roll.
- Har erfarenhet av en roll inom förslagsvis marknadsföring, försäljning eller social mediamarketing.
- Har väldigt goda kunskaper i engelska, tal och skrift.
Övrig information
- Start: Omgående.
- Omfattning: Heltid, långsiktigt.
- Placering: Hammarby Sjöstad.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.