Customer Service Representative till medicintekniskt företag i Kista

Customer Service Representative till medicintekniskt företag i Kista

Har du tidigare erfarenhet från ett serviceyrke och vill ta dig an din nästa utmaning hos ett medicintekniskt företag som gör skillnad? Detta företag sitter i fina lokaler i närheten av Kista tunnelbana, de har en boulebana på terrassen och härlig stämning mellan kollegorna. Vill du bli en del av detta kundfokuserade team som är med och gör skillnad varje dag? Om du har möjlighet att börja tjänsten 17e augusti så sök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande.

Information om uppdraget

Academic Work söker en Customer Service Representative till ett medicintekniskt företag i Kista. Detta globala företag hjälper patienter med kroniska och livshotande sjukdomar att kunna leva ett så bra liv som möjligt.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig minst 6 månader framåt. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som Customer Service Representative hos detta medicintekniska företag blir du en del av ett team som främst arbetar mot hempatienter. Här har du mycket kontakt med kunder över telefon och mail där du hjälper dem med diverse frågor. Du har ett stort servicefokus i din roll och ditt mål är alltid att göra varje kund nöjd och att säkerställa att alla får bästa möjliga hjälp. Många av de som ringer in och behöver hjälp är äldre personer, men det varierar och kundgruppen består av alla åldrar.

Du arbetar främst i Outlook och Office-paketet. Teamet arbetar med stort utvecklings - och kvalitetsfokus vilket bland annat speglas i deras dagliga utvecklingsmöten samt då de arbetar mot KPI:er som mäter kvalitet.

Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
  • Har en gymnasieexamen
Det är meriterande om du
  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt över telefon och mail
  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och har arbetat i ett orderhanteringssystem
  • Har erfarenhet från vården
  • Har goda kunskaper i finska, i både tal och skrift
Som person är du bra på att strukturera upp och prioritera i ditt arbete. Du är bra på att behålla lugnet även när det är högt tempo och du har en positiv inställning. Vidare är du social och du trivs bra med att samarbeta med andra och att arbeta i team. Du har en god förmåga att vara flexibel och kunna skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.

Övrig information
  • Start: 17e augusti
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Kista, Stockholm
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se