Customer Care Coordinator till Freska!

Customer Care Coordinator till Freska!

I rollen som Customer Care Coordinator på Freska är du en självklar del i ett drivet team och den som vet mest om deras kunder och städare. Du är en utåtriktad problemlösare som brinner för att varje kundkontakt ska sluta med ett leende på läpparna. Är du en skicklig kommunikatör, redo för att ge service i världsklass? Skicka då in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Information om uppdraget

I rollen som Customer Care Coordinator arbetar du i högt tempo och med många olika arbetsuppgifter. Du är länken mellan Freskas kunder och städare och blir en viktig del i deras härliga team. Du arbetar på flera olika kontaktytor och ser alltid till att ge bästa tänkbara service, oavsett vad det handlar om.

Du erbjuds
  • Ett arbete med goda utvecklingsmöjligheter
  • Ett långsiktigt uppdrag på ett snabbväxande företag
  • Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
  • Svara på inkommande mail och samtal från kunder
  • Kommunicera med och agera stöd åt våra städare
  • Ta emot bokningsförfrågningar och schemalägga kunder
  • Kontinuerligt arbeta med kunders feedback och förbättring av deras tjänst
  • Planera och genomföra sociala aktiviteter med Freskas städare
Vi söker dig som
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Tidigare har arbetat i en kundtjänstroll
  • Har arbetat i en roll där du har fått hantera flera arbetsuppgifter parallellt
Vi ser det som meriterande om du:

* Har arbetat i en säljroll sedan tidigare

Som person är du:
  • Initiativtagande
  • Flexibel
  • Serviceinriktad
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Medborgarplatsen, Stockholm
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Freskas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Freska är Skandinaviens snabbast växande raket inom hemstädning och de första att erbjuda ett onlinebaserat bokningssystem av professionella städtjänster. De är innovativa och drivna och besatta av att leverera högsta kvalitet till deras kunder. De slår säljrekord på säljrekord och söker nu efter två medarbetare till deras Customer Care-team som vill vara med på deras spännande tillväxtresa. Är du redo för en händelserik, rolig och utvecklande utmaning? Då passar du in perfekt på Freska.