Coca Cola söker två stjärnor till sin kundservice över sommaren – är du en av dem?

Coca Cola söker två stjärnor till sin kundservice över sommaren – är du en av dem?

Ett stenkast från Jordbros pendeltågsstation ligger Coca-Cola European Partners Sverige ABs produktion och kontor, som nyligen vunnit priset Världens bästa kontor. Mellan den 1 juni till sista augusti har du, som brinner för att leverera förstklassig service över telefon och mail, möjlighet att bli en del av det härliga teamet som arbetar ut mot kunder och leverantörer i hela Sverige. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi förväntar oss många ansökningar - motivera därför väl i din ansökan varför just DU passar för rollen!

Information om uppdraget

Du kommer att vara placerad på deras helt nyrenoverade huvudkontor i Jordbro och vara en del av avdelningen Customer Logistics. I gruppen är det en positiv stämning och högt i tak - de är måna om att har roligt tillsammans och ser fram emot att välkomna dig som såväl sprider energi och glädje, som är mån om att leverera goda arbetsresultat.

Arbetstiderna är förlagda mellan 8-16.30 och det är viktigt att du är tillgänglig hela perioden 1 juni - sista augusti. Detta pga du kommer att täcka upp för ordinarie personal och då sommar innebär högsäsong. Du kommer att få upplärning av kollegor på plats.

Tjänsten ligger uppe som "Deltid" i och med att vi antar att många som studerar kommer att söka denna tjänst.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Coca Cola.

Arbetsuppgifter

Rollen som kundservicemedarbetare innebär ansvar för deras kunder inom både dagligvaru- och servicehandeln. Du förväntas tillhandahålla förstklassig kundservice gällande hela orderprocessen, från order till slutleverans. Du har daglig kontakt med deras kunder och arbetar via telefon eller mail med att besvara kundernas frågor och försöka finna lösningar på deras problem.

Du kommer bland annat att arbeta i systemet SAP och Salesforce, men det är inget krav att du ska ha erfarenhet av dessa sedan tidigare. Det är dock en merit om du tidigare arbetat i något liknande.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Hantering och färdigställning av ordrar via EDI, telefon och mail
  • Viss fakturahantering
  • Säkerställning att leveranser sker i rätt tid
Vi söker dig som

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service och administration, som kommunicerar obehindrat på svenska i såväl skrift som verbalt och som är tillgänglig hela perioden. Meriterande är om du arbetat i en liknande roll tidigare.

Dina personliga egenskaper kommer att väga tungt i denna rekryteringsprocess så motivera gärna väl i din ansökan varför just du passar för rollen. Som person är du positiv, sprider energi och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Du är vidare initiativtagande, driven och hjälper gärna dina kollegor för att säkerställa att ni i teamet når era mål. För att lyckas i rollen är du dessutom mycket kvalitetsmedveten och noggrann och i ditt arbete.

Övrig information
  • Start: 1 juni
  • Omfattning: Heltid, 8-16.30
  • Placering: Jordbro
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.

* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

Skydd för din personliga integritet
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Säsongsjobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)