Arbeta extra som Contract & Sales Support Assistant hos oss på Academic Work?

Arbeta extra som Contract & Sales Support Assistant hos oss på Academic Work?

Vill du ta dig an en roll där du stöttar både vår contract- och sälj-organisation med administration och service kopplat till våra största kunder och affärer? I rollen som Contract & Sales Support Assistant arbetar du brett med ramavtalsadministration och service samtidigt som du får värdefull insikt i avtalsadministration och upphandlingsarbete! Vi tror att du har arbetat som assistent eller med service och support i en tidigare roll eller så trivs du helt enkelt i en administrativ serviceroll där du får ge den där lilla extra servicen? Välkommen in med din ansökan!

Information om uppdraget

I rollen som contract and sales support assistant får du arbeta brett och självständigt i en roll som både har administrativa inslag och högt servicefokus! Brinner du för att arbeta kvalitativt och vill få en ökad affärsförståelse och insyn i Academic Works processer även på en mer övergripande nivå är detta rollen för dig. Hos oss arbetar du flexibelt och kan själv planera in dina egna pass. Vi är ett tight team där vi stöttar och hjälper varandra. Därför letar vi efter dig som är engagerad och älskar att samarbeta med andra!

Så här beskriver Anna Edgarsson, som är Contract Support Manager rollen och varför den är intressant. Nu söker vi två nya kollegor till rollen som Contract & Sales Support Assistant.

Som Contract & Sales Support Assistant arbetar du extra ca 2 dagar i veckan med att stötta vår Contractavdelning med administration av organisationens ramavtal genom att bland annat, via ett digitalt verktyg, följa upp påminnelser gällande avtalsändringar.

Dessutom levererar du hög servicekvalitet till vår interna medarbetare då du även fungerar som First Line Support i frågor gällande ramavtal. Du kommer även att stötta säljavdelningen i olika administrativa ärenden och utvecklingsprojekt, både riktat internt och mot specifika kunder.

Du blir en del av vårt Contract team som är ett sammansvetsat och öppet team bestående av fem personer som tillsammans ansvarar för att säkerställa högkvalitativt arbete med våra ramavtal och att leverera förstklassig service till interna medarbetare och kunder. Du kommer att vara placerad på ett av Academic Works Stockholmskontor som är beläget i Norrtull i Stockholm.

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta internt på Academic Work? Spana in vårt Instagramkonto och följ med bakom kulisserna på våra 16 kontor över hela Sverige.

Arbetsuppgifter
  • Löpande administrativa uppgifter i samband med ramavtal samt uppföljning av avtal
  • Leverera hög servicekvalitet till organisationen via Contracts ärendehanteringssystem
  • Ta fram underlag inför månadsrapporteringar och kundrapportering för specifika kunder och följa upp rutiner med våra internt anställda.
  • Stötta vår Sales Development Manager och säljavdelningen med till exempel utvecklingsprojekt, utförande av workshops och intervjuer, och att dokumentera processer och rutiner på vårt intranät.
  • Övriga administrativa uppgifter kopplat till våra ramavtal eller vår försäljningsorganisation
Tjänsten passar dig som vill ha ett långsiktigt extrajobb där du får utvecklas inom administration och service. Du kommer att få en introduktion bestående av grundliga genomgångar av arbetsuppgifterna där vi successivt lägger på nya moment. Efter genomgångar kommer arbete med handledning att påbörjas.

Vi söker dig som
  • Är studerande på universitet eller högskola med inriktning juridik, ekonomi, personalvetare, statsvetenskap, alternativt annan relevant utbildning
  • Har minst 1,5 år kvar på dina studier och söker ett långsiktigt extrajobb
  • Har möjlighet att arbeta 2 dagar/veckan
  • Har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt
  • Behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift för att kunna arbeta med våra ramavtal
  • Har goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om du:
  • Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter men det är inte ett krav.
  • Om du studerar affärsjuridik, eller om du har ett intresse för affärsjuridik och avtal.
Som person är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter då du löpande kommer arbeta med våra avtal. Vidare så är du strukturerad och har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter, du har förmågan att ändra fokus snabbt om arbetsuppgifterna kräver det. Du kan arbeta självständigt och är självgående i din roll, samtidigt som du är ödmjuk och prestigelös i din framtoning. För att passa i rollen tror vi också att du är utåtriktad, glad och har lätt för att samarbeta. Du är även duktig på att kommunicera och har möjligheten att anpassa din kommunikation, både skriftligt och verbalt, då arbetet innebär mycket kontakt med övrig organisation. Du ser detta som ett första, värdefullt steg i din karriär och därför är ditt engagemang stort.

Övrig information
  • Start: December/januari
  • Omfattning: 2 dagar/veckan
  • Placering: St. Eriksgatan 121
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under mina sidor på din profil.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sara.andersson@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
OM OSS
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.

För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen! Läs mer om vår kultur och de karriärvägar och möjligheter som finns hos oss. Vill du hänga med bakom kulisserna? Följ oss på Instagram.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Juridik, Bank, Finans & Försäkring
Typ av anställning Deltid, Extrajobb
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vill du veta mer om hur det är att jobba internt på Academic Work? På Jobba Hos Oss får du träffa några av våra medarbetare, läsa om vad vi värderar högt samt se bilder och filmer som beskriver vår värld. Klicka här! Varmt välkommen!