Administratör inom Fleet till Swedbank!

Administratör inom Fleet till Swedbank!

Om du har en fingertoppskänsla för kundservice och tycker om att arbeta noggrant kan det här vara din chans att få bli en del av Sveriges största banker och få jobba tätt i team tillsammans med andra administratörer. Du blir en del av Autoplan-avdelningen på banken och kommer att få arbeta med roliga och varierande arbetsuppgifter!

Information om uppdraget

Vi söker nu en back office-administratör med en känsla för kundservice till Swedbank och de vill gärna utöka teamet med dig som har tidigare erfarenhet av just kundservice och administration. På Autoplan-avdelningen är de cirka 70 personer och du kommer att ingå i ett av tre team, som i dagsläget består av ungefär 12 personer. Det är ett team som har högt i tak och som gärna delar med sig av sina kunskaper för att du ska komma in i teamet och i arbetsuppgifterna så enkelt som möjligt.

Du erbjuds
  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner
  • En chans att lära dig mer om Autoplan och leasing-erbjudandet
  • En möjlighet att bli en del av ett kompetent och drivet team på en av Sveriges största banker
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • Ta emot och hantera beställningar från kunder
  • Lägga upp leasingkontrakt
  • Utföra ändringar i befintliga kontrakt
  • Ha kontakt med interna och externa intressenter via mail och telefon
Vi söker dig som
  • Talar och skriver på svenska och engelska obehindrat, då det ingår i det dagliga arbetet
  • Har minst 1 års erfarenhet av kundservice och administration, gärna inom bank/finans
  • Har erfarenhet av arbete med siffror, t.ex som ekonomiassistent eller liknande
Det är meriterande om du
  • Har erfarenhet av Leasing och /eller Fleet management
  • Har erfarenhet av kundtjänst
Till denna roll söker vi dig som är samarbetsvillig och som trivs med att arbeta i team, som tycker om att arbeta mot uppsatta mål och som med lätthet kan hålla koll på flera olika ärenden samtidigt.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, t.o.m 31 mars 2023
  • Placering: Sundbyberg
Innan avtalsskrivning kommer en kreditcheck och ett utdrag ur belastningsregistret begäras in. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se