1st line support till Zimpler

1st line support till Zimpler

Visste du att erfarenhet ofta blir det avgörande när det står mellan två personer som är färdiga med sina studier? Tänk dig att under din studietid få vara en del av ett företag som växer i raketfart. Här ges chansen att få erfarenhet av ett spännande fintech-bolag som jobbar med smarta och säkra betalningslösningar online!

Information om uppdraget

Zimpler grundades 2012 och är ett snabbt växande Fintech-företag som tillhandahåller ett konto till konto-betalningslösning till företag som behöver hantera både inkommande och utgående betalningar för sina användare. Zimplers uppdrag är att förenkla transaktioner mellan företag och människor var som helst och deras vision är att allt bara ska fungera.

Föreställ dig en värld som är helt friktionsfri! Ingen väntan i kö, inget argument med supporten, inga oväntade fel. Bara smidig hjälp från när du vaknar på morgonen tills du somnar på kvällen.

Låter det som en företagsvision för dig? Nu söker vi tillsammans med Zimpler medarbetare på deltid till Zimplers 1st line support. Här kommer du få möjlighet att bli en del av ett företag som växer så det knakar, där ambitionen är att gå in i flera europeiska marknader under 2021.

Du erbjuds
  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner som är mån om din utveckling framåt
  • En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag
  • En möjlighet att bidra med den bästa kundupplevelsen
Tjänsten är på deltid och arbetstiderna kommer variera mellan kontorstider, samt kvällar och helger mellan 8-20. Du kommer vara anställd som konsult via Academic Work och arbetet förväntas uppgå till 16h/vecka samt heltid över sommaren. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
  • I din roll kommer du hantera tickets från kunder kring olika företagsspecifika frågor, exempelvis kontrollera transaktioner och åtgärda/rapportera problem
  • Du kommer också kontakta kunder (via e-post) och informera om problem med transaktioner/transaktionsuppgifter
  • I rollen kommer du även att hantera diverse administrativa uppgifter i excel
Vi söker dig som
  • Är studerande vid Universitet eller högskola i dagsläget och har minst 1,5 år kvar av dina studier
  • Vill och kan arbeta minst 16h/veckan
  • Har arbetat i en roll där du haft kundkontakt via mail och chatt
  • Erhåller god dator-, och systemvana
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken och är viktig i kontakt med kunder
  • Har goda kunskaper i Excel
Som person är du:
  • Problemlösande
  • Självgående
  • Initiativtagande
  • Orädd
Övrig information
  • Omfattning: Arbetet kommer vara på deltid, 16h/veckan samt heltid under sommaren. Då du kommer bli del av ett team av kollegor som också är studenter ser vi gärna att du har ett flexibelt schema för att ställa upp extra vid behov och sjukdom
  • Plats: Vasastan, Norrmalm
  • Start: Juni
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Deltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Läs mer om Zimpler här!