Passionerad och driven Executive Assistent sökes till innovativt bolag

Om jobbet

Dina arbetsuppgifter

Är du en engagerad person som vill vara med och driva en spännande organisation framåt? Då kan vi ha arbetet för dig.

Vi söker för vår kunds räkning en erfaren och engagerad Executive Assistent. Du kommer att leverera högklassig administrativ support till deras CEO och/ eller COO. Du kommer bli en del av en spännande organisation med drivna entreprenörer och eldsjälar som brinner för att driva företaget framåt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
  • Planera, organisera och hantera kalendrar
  • Koordinera researrangemang
  • Samla in och förbereda information för presentationer och möten för ledande personal
  • Föra mötesprotokoll
  • Organisera möten utanför kontoret mellan kunder, leverantörer och personal
  • Samarbeta med kontorsansvarig, HR, ekonomiavdelning och de andra teamen för att underlätta och synkronisera arbetsflöden.
  • Vara delaktig i att ta ansvar för kontoret i stort
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund.

Din profil

Kompetenskrav:
Vi söker dig med flerårig erfarenhet från en senior roll och/ eller på ledande nivå i en organisation i expansionsfas med högt tempo och föränderlig miljö. Du är en avancerad användare av MS Office och har lätt för att lära in nya system. Du talar och skriver både svenska och engelska flytande.

Personliga egenskaper
Du kommer troligen från en liknande roll och du har stor insikt i vikten av att ge god service, hög förmåga att vara flexibel och du är kommunikativ i tal och skrift. Vidare är du prestigelös, ödmjuk och en strukturerad administratör. Du har en hög förmåga att arbeta under press och uppskattar att ha många bollar i luften samtidigt.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: VD-assistent, Sekreterare, Assistent, Administratör, Office Manager
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Sekreterare
Publicerad

34 dagar sedan

Sista ansökningsdag

8 nov

Om företaget

Vår kund är ett bolag i uppstart och de är i en väldigt stor expansionsfas. Företaget är beläget i centrala Stockholm i moderna och ljusa lokaler. Organisationen präglas av drivna entreprenörer och medarbetare med ett stort miljöfokus och ett brinnande engagemang. Mer information ges längre fram i processen.