Kundmottagare till centrala Stockholm

Kundmottagare till centrala Stockholm

Dina arbetsuppgifter

Trivs du med att arbeta med människor och ge dem det lilla extra för att göra dem nöjda? Gillar du att ha många bollar i luften och samtidigt ha god struktur i ditt sätt att arbeta? Då är det dig vi söker!

I rollen som kundmottagare hos vår kund kommer du få ta egna initiativ och vara en del av det varierande arbete som uppkommer under en vanlig arbetsdag. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innebära att ta emot kunder och hjälpa dem med deras ärenden, administrativa arbetsuppgifter som tidbokningar och remisser. Det är viktigt att du drivs av nöjda kunder, att du har högt affärssinne och alltid ser till teamets bästa. Du kommer vara med i ett kundserviceteam om fyra personer som ständigt arbetar tillsammans för att göra deras kunder nöjda.

Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direktanställd hos vår kund om du får tjänsten. Dina arbetstider kommer variera mellan tiderna 8:00-18.00 på vardagar måndag till fredag.

Din profil

Din profil
Kompetenskrav:
  • Du har tidigare arbetat med kundservice och administration
  • Du hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift
  • Du har god datavana och trivs med att lära dig nya system
  • Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom vården
Som person ser vi att du är flexibel i och med att dina arbetsuppgifter kommer vara av varierande karaktär. Du är driven och tycker om att alltid sätta kund i fokus. I rollen är det viktigt att du ger kunderna ett förtroendeingivande intryck då de i många fall är äldre och behöver både vägledning och hjälp. Utöver det är du en stjärna på administration och tycker om att arbeta strukturerat och lösningsorienterat.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Louise Jonsson på telefon 070 - 845 99 04 eller louise.jonsson@2complete.se.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Louise Jonsson
Telefon 070 845 99 04
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 okt 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om bolaget ges vid en intervju.