Koordinator sökes till kund inom bilbranschen

Koordinator sökes till kund inom bilbranschen

Dina arbetsuppgifter

Är du en driven, målinriktad och självgående Koordinator som vill utvecklas på ett välkänt företag? Motiveras du av att vara spindeln i nätet och planera och samordna funktioner/ projekt i verksamheten? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund inom bilbranschen är i behov av en Koordinator som har en hög förmåga att planera, samordna och ge support inom flera olika områden. Det är en bred roll där du får ett stort handlingsutrymme och stor möjlighet att påverka. Rollen är stimulerande, variationsrik och utmanande på ett företag som är världskänt inom bilbranschen.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att ansvara för planering och koordinering av den årliga utbildningsplanen, att vara en supportfunktion för återförsäljare, att sammanställa After Sales KPI-rapporter varje månad. Du kommer att ha ett produktansvar för kompletta vinterhjul samt annan koordinering, dokumentering och även uppföljning av inkommande kritiska kundärenden. Arbetet innebär dessutom att du kommer att agera projektledare i flera spännande projekt och du har många kontaktytor både internt och externt.

Din profil

Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av liknade roller gärna vid en återförsäljare eller i annan roll i detaljledet, alternativt har en akademisk examen inom ekonomi/projektledning eller liknande. Du har en hög administrativ förmåga med god vana i Office-paketet och har erfarenhet av att göra analyser, sammanställningar och presentationer. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i skrift och tal. B-körkort är ett krav.

Som person är du driven, analytisk och strukturerad. Du är en utåtriktad person som föredrar att arbeta med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt samtidigt som du stöttar och samordnar i dina olika projekt. Du uppskattar att vara "spindeln i nätet" och att leda, fördela och samordna projekt. Du motiveras av att få ta ansvar och strukturera upp och driva olika funktioner. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med de du arbetar med.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Anna Magnusson
Telefon 076 689 30 48
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 6 juni 2021 (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.