Kontorsansvarig / Receptionist till modernt byggföretag i söderort

Kontorsansvarig / Receptionist till modernt byggföretag i söderort

Dina arbetsuppgifter

I din roll som Kontorsansvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för kontoret och trivseln i lokalerna. Som Kontorsansvarig är du även ansvarig för receptionen och en stor betydelsefull del i ditt arbete är hanteringen av leverantörsfakturor (scanning och e-faktura) kontering samt påminnelsehantering. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära följande:
  • Skanna, kontrollera och kontera leverantörsfakturor
  • Returnera felaktiga fakturor
  • Registrera nya leverantörer
  • Betalningspåminnelser
  • Beställa kontorsmaterial och frukt
  • Posthantering
  • Beställa visitkort och trycksaker
  • Ta emot och beställa bud
  • Kontakt med städbolag och kaffeleverantörer
  • Felanmälningar
  • Administrera nyhetsbrev och diverse utskick
  • Sköta uppdateringar i sociala medier
  • Ta emot besökare och besvara inkommande samtal
  • Ordna med aktiviteter för kick-offer och fester
Din profil

Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration eller receptionistarbete. Vidare har du en naturlig fallenhet för siffror och en grundläggande förståelse för ekonomi. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i office paketet.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Kontorsansvarig bör du vara servicemedveten, noggrann, kommunikativ och prestigelös. Du trivs i en bred och koordinerande roll, där du får ta ett stort eget ansvar över ditt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 29 juni (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett modernt effektivt byggföretag med stor teknik- och byggmästarkunnande som framförallt verkar inom ROT-sektorn när det gäller kulturhus, sjukhus, skolor, kontor och liknande över hela Stor-Stockholm.

Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.