Customer Advisor sökes till ledande bolag i Stockholm

Customer Advisor sökes till ledande bolag i Stockholm

Dina arbetsuppgifter

Välkommen till ett stort inspirerande företag som växer och som söker drivna engagerade medarbetare. Du kommer in till ett företag som värderar sina medarbetare högt, ser till varje individs utveckling och ser gärna att man vill växa inom företaget.

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med rådgivning, kundservice och försäljning mot kunder, samt brinner för att alltid leverera en god service i ditt arbete? Då kan det vara just dig vi söker.

Som Customer Advisior hos vår kund kommer du att erbjuda pålitlig och miljövänlig energi samt bidra till att göra livet enklare för deras kunder med ny teknologi och innovativa lösningar. Du får vara med på en spännande resa där du spelar en viktig roll.

Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot inkommande samtal från privatkunder och hantera deras ärenden. Det kan bland annat innefatta att omförhandla kunders elavtal, erbjuda tilläggstjänster, flytt av faktura och hantering av olika avtalsfrågor. Du kommer ingå i ett team på ca 10 medarbetare varav en teamledare.

Du blir direkt anställd av vår kund. Start för tjänsten är senast den 1 augusti. Arbetstiderna är kontorstider. Välkommen in med din ansökan redan idag då urval sker löpande.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice. Du har god datorvana samt tidigare erfarenhet av att arbeta med Office-paketet. Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

För att kunna ge en god service i de arbetsuppgifter som ska utföras följer alla medarbetare ett schema, därav gäller det att du är punktlig. Du är strukturerad i ditt arbete och förstår vad innebörden av vad god service innebär. Du har affärstänk och förstår vad det är du behöver göra för att nå framgång. Du tycker om att tänka utanför boxen och kommer gärna med innovativa lösningar för att effektivisera och underlätta det dagliga arbetet.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Mer info
Kontaktperson Matilda Dahlin
Telefon 076 869 30 58
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 okt 2022 (73 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.