Administrativ assistent till byggföretag i söderort

Administrativ assistent till byggföretag i söderort

Dina arbetsuppgifter

I din roll som administrativ assistent kommer du arbeta serviceinriktat och i nära samarbete med övriga kollegor i organisationen. Arbetsuppgifterna är varierande, men en stor del av arbetet innebär att du hanterar och scannar leverantörsfakturor. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innefatta ansvar för kontoret och dess trivsel, beställning av kontorsmaterial, uppdateringar av sociala medier, receptionsarbete, posthantering, beställning av trycksaker, felanmälningar etc.

Din profil

Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration eller receptionsarbete. Vidare har du en naturlig fallenhet för siffror och en grundläggande förståelse för ekonomi. Du är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska samt goda kunskaper i office paketet.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som administrativ assistent bör du vara servicemedveten, noggrann, kommunikativ och prestigelös. Du trivs i en bred och koordinerande roll, där du får ta ett stort eget ansvar över ditt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 maj 2019 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett väletablerat byggföretag som arbetar med att renovera, bygga om och bygga nytt åt kommuner och landsting och andra företag i Stor-stockholm. Företaget startade 1998 och har idag ca 90 medarbetare.