Account Development Manager till nationella kunder i Sverige

Account Development Manager till nationella kunder i Sverige

Dina arbetsuppgifter

Är du en relationsskapande affärsutvecklare? En som vill arbeta med ett litet team i ett stort bolag tillsammans med stora kunder? Då kan det vara just dig vi söker.

Vi söker en Account Development Manager, som vill fortsätta utveckla affärerna med företagets nyckelkunder. Dessa är bland annat nationella kunder inom Retail men även andra av branscher kommer ingå i din kundstock.

Vår kund levererar service till kundernas samtliga siter över hela Sverige. Som Account Development Manager har du det övergripande kund- och resultatansvaret. Du leder och ansvarar för den centrala kontakten med kund, ser till att avtalet med kund följs samt ser efter möjligheter att utveckla fler affärer. Du har nära kontakt med Regions- och Driftchefer, för att höra kring driften på plats vad gäller leveranser och personal. Samt även en nära dialog med andra affärsområdena inom organisationen.

Start omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är kontorstider.
Du ansvarar för att dina resultat uppnås och att kunderna är nöjda. Därav planerar du dina resor till dina kunder efter behov. Rollen kan vara Remote, med minst två till tre dagar på kontoret i Stockholm, som ligger med magisk utsikt över Årstaviken. Detta innebär att du även kan bo på andra platser än Stockholm. Tjänstebil enligt företagets bilpolicy.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller i en föränderlig verksamhet. Du har arbetat med B2B och det är högt meriterande med erfarenhet från hygien- och servicebranschen.

Du har en god kommunikationsförmåga både i tal och skrift. Då företaget koncernspråk är engelska, ser vi att du talar och skrivet engelska obehindrat. Du vet vad det innebär att förvalta affärer och relationer med kunder. Då rollen innebär många personliga kontakter både inom och utanför organisationen tror vi du har en god samarbetsförmåga samt ett intresse för människor.

Du har en förmåga att utveckla och effektivisera den befintliga verksamheten och värdesätter hög kvalitét och kundnöjdhet. Vidare är du strukturerad, har ett proaktivt arbetssätt, samt duktig på att prioritera vid snabba vändningar. Du är van att arbeta självständigt i ett högt tempo för att nå dina mål och resultat.

För att trivas hos vår kund och i tjänsten krävs det att du är flexibel, prestigelös och har ett naturligt sätt att motivera andra i din omgivning att nå resultat och uppsatta mål.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på telefon 076- 869 30 58 eller matilda.dahlin@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Matilda Dahlin
Telefon 076 869 30 58
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Affärsutvecklare, Försäljning, Försäljningschef
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 juli 2022 (71 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är en mycket stor serviceorganisation och de lägger mycket förtroende i sina medarbetares arbete, deras välmående och engagemang. De levererar servicetjänster åt sina kunder, och är ett av Sverige och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare. Mer information ges vid personlig kontakt.