Hoppa till innehåll
24SevenOffice logotyp

Customer Success Agent till 24SevenOffice Kundsupport - Stockholm

Önskar du att bli en del av ett snabbt växande företag där du får kliva in i en central roll i vår Kundsupport i Stockholm?

I 24SevenOffice kommer du få möjligheten att jobba tätt tillsammans med alla våra svenska kunder, dessutomger vi dig möjligheten att fördjupa din kunskap inom en rad olika områden som affärssystem, IT, ekonomi, AI och mycket mer. Samtidigt kommer du också att få ta ansvar för trivseln på vårt fantastiska kontor mitt i Stockholm.

24SevenOffice är ett molnbaserat affärssystem med huvudfokus på ekonomi och bokföring. 24SevenOffice-familjen är en ambitiös organisation med 200 anställda fördelat på våra kontor i Sverige, Norge, Danmark och USA. I Sverige har 24SevenOffice ett team av cirka 20 kollegor, och vi anställer kontinuerligt nya talanger i takt med att verksamheten växer.

Som Customer Success Agent kommer du kunna påverka och ta ägarskap över ditt ansvarsområde som inkluderar:
  • Supportera våra kunder i 24SevenOffice (ERP) via e-post och chat.
  • Säkerhetsställa att kunderna får bästa stöd och rådgivning i sitt dagliga arbete.
  • Bygga kunskap och kompetens om 24SevenOffice lösningar och ta ett aktivt ansvar för din egen inlärning.
  • Bygga upp ett hjälpcenter där våra kunder kan hitta svar på frågor kring systemets funktioner och utöka sin egen kunskap.
  • Ansvara för ett antal administrativa kontorsuppgifter såsom beställningar, leveranser, abonnemang, ta emot besökare etc.
  • Bidra positivt till vår kultur såväl internt som externt.


Vi erbjuder:
  • Möjligheten att ta ett stort ansvar för service till våra kunder samt trivseln internt på vårt Stockholmskontor.
  • Att bli en del av ett modernt företag i kraftig tillväxt med internationella ambitioner.
  • En varierad vardag där ingen är den andra lik.
  • Stora möjligheter att växa internt i företaget.
  • Ett nytt, modernt kontor mitt i Stockholm City.
  • Möjligheten att jobba tillsammans med kollegor från de andra kontoren och länderna.
  • En företagskultur som präglas av nyckelorden tillitsfull, modig och nyfiken.

Vi söker dig som:
  • 1-2 års relevant arbetserfarenhet inom kundservice.
  • Har utbildning inom ekonomi, IT eller annat relevant område.
  • Har en passion för affärssystem, IT, ekonomi och att skapa engagerande kunder.
  • Har god dator- och systemvana.
  • Är duktig på att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska men även engelska i vissa sammanhang.

Vi vet att personliga egenskaper är viktigt för att lyckas och trivas i din nya roll hos oss. Vi letar därför efter dig som har ett service-mindset och kommunicerar väl för att skapa de bästa kundupplevelserna. Du har förmågan att driva processer framåt utan att nödvändigtvis ha ett tydligt ramverk med instruktioner, i tillägg till att du är initiativtagande och trivs med varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 11-10-2023! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta 070 441 47 11.

Varmt VÄLKOMMEN med din ansökan!

Start: Enligt Överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Enligt Överenskommelse
Mer info
Kontaktperson
David Karlsson
Telefon
Email
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
11 okt. 2023 (18 dagar kvar)

Liknande jobb