Kan du tänka dig att vara med och ge bra service till våra patienter på vår klinik i Sverige?
Och vill du vara en del av den mest framgångsrika kliniken för behandling av åderbråck i
Norden? Åderbråcksklinikerna är en snabbt växande internationell aktör inom behandling av åderbråck, och nu söker vi en duktig serviceinriktad och flexibel receptionist.

I positionen som receptionist kommer du att vara den första personen som tar emot våra patienter på kliniken. Det är därför mycket viktigt att du möter våra patienter professionellt och med ett leende. Dina arbetsuppgifter består främst i att säkra ett vänligt och lugnt bemötande, men du kommer dessutom arbeta med att hantera förfrågningar via telefon, mail, chatt, samt samordna och boka vår professionella personal.

Hos Åderbråcksklinikerna är medarbetarnas kompetens hög. Vi strävar hela tiden mot att förbättra den, för att leva upp till de höga ambitionerna vi har satt för verksamheten. Som blivande medarbetare hos Åderbråcksklinikerna sätter du ett högt pris på samarbete och kvalitet i omvårdnaden. Du motiveras av att säkra att patienterna får en bra, trygg och sammanhängande process i en emellanåt mångskiftande vardag. Vi prioriterar kvalité, effektivitet och professionell utveckling mycket högt.

Vi kan erbjuda:
  • Ett spännande och utvecklande arbete med ansvar for alla inkommande ärende
  • En miljö där hög medarbetare- och kundnöjdhet är viktig
  • Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av frihet under ansvar, högt i taket och med plats för ett gott skratt
  • Konkurrenskraftig lön och goda villkor
  • Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet
Vårt mål är att ge den bästa möjliga behandlingen mot åderbråck och att ha nöjda patienter.

Vi förväntar oss därför att du:
  • Är pålitlig, stabil, lojal och kan ta ansvar
  • Är serviceinriktad, leende och tillmötesgående med en god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär till både kollegor och patienter
  • Snabbt kan bekanta dig med nya kompetensområden, system och förvärva kunskap så att du kan ge råd om våra tjänster till potentiella patienter
  • Har teknisk förståelse och vilja att hantera kunder via olika elektroniska medier, t.ex. telefon, mail och chatt
  • Om du har erfarenhet av kundtjänst, försäljning eller från reception är det en fördel, men är inte ett krav.

Din arbetsplats kommer att vara på vår största klinik, som ligger i Stockholm. Här finns 10 anställda, varav 5 är specialistläkare. Du kommer att besvara förfrågningar på telefon och e-post över våra fem kliniker i Sverige, och vi söker dig som önskar att vara en central del av Åderbråcksklinikerna, och spela en avgörande roll i att hantera våra patienter.

Arbetstid/varaktighet:

Tillsvidareanställning. Arbetstiden är vardagar 8-16. Vi tillämpar 3 månaders provanställning.

Tillträde

Omgående. Vi stoppar anställningsprocessen när vi hittar rätt kandidat. Du bör därför skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Lön

Konkurrenskraftig lön och villkor.

Ansökan

Välkommen med din ansökan innehållande personligt brev och CV till Brian Rosendahl på jobb@aderbracksklinikerna.se

Kontaktperson

Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Brian Rosendahl på jobb@aderbracksklinikerna.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://aderbracksklinikerna.se
Sista ansökningsdag 7 jan 2020 (50 dagar kvar)