
Accounting Controller Consultant - Fastighetsbranschen
Publiceringsdatum
09 november 2023
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Vi på Azets växer och söker dig som är fastighetsorienterad i rollen som Accounting Controller Consultant. Här får du släppa det löpande arbetet och istället fokusera på att säkerställa kvalité i bokföring samt arbeta med förbättring och utveckling av Azets fastighetskunder. Är du redo att hänga med Azets i utvecklingen av branschen och våra kunder?
Med fokus på kvalitativ redovisning, controlling och rådgivning till kunder inom fastighetsbranschen säkerställer du kundnöjdhet och träffsäker leverans tillsammans med dina kollegor. Du utvecklar och förbättrar kund genom analys och nära relationer medan det löpande arbetet genomförs av våra kollegor i Rumänien. För att lyckas i ditt arbete har du med dig Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system. I rollen har du stor påverkan på Azets fortsatta digitaliseringsresa, där ditt intresse av automation kommer ge en stor effekt i förbättringsarbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Om Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Här på Azets fokuserar vi på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR.
Du som medarbetare får bland annat:
Placering är i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning och urval sker löpande. Ansök redan idag!
Kontaktpersoner:
Åsa Andorff, Business Area Director Accounting, asa.andorff@azets.com
Med fokus på kvalitativ redovisning, controlling och rådgivning till kunder inom fastighetsbranschen säkerställer du kundnöjdhet och träffsäker leverans tillsammans med dina kollegor. Du utvecklar och förbättrar kund genom analys och nära relationer medan det löpande arbetet genomförs av våra kollegor i Rumänien. För att lyckas i ditt arbete har du med dig Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system. I rollen har du stor påverkan på Azets fortsatta digitaliseringsresa, där ditt intresse av automation kommer ge en stor effekt i förbättringsarbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Bokslutsarbete, månads- och årsbokslut
- Finansiell controlling mot kund
- Rådgivning till kund i både processer och redovisningsfrågor
- Granskning av andras redovisningsarbete
- Erfarenhet av årsbokslutsarbete och kundansvar
- Arbetat med redovisning inom fastighetsbranschen
- Erfarenhet av rådgivande roll inom redovisning
- Professionella språkkunskaper i svenska och engelska
- Arbetat i Visma Business, Vitec och Palette.
Om Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Här på Azets fokuserar vi på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR.
Du som medarbetare får bland annat:
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv. En komplett hemarbetsplats för god arbetsmiljö
- Utbildningspaket som individanpassas och ta del av expertis inhouse
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
Placering är i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning och urval sker löpande. Ansök redan idag!
Kontaktpersoner:
Åsa Andorff, Business Area Director Accounting, asa.andorff@azets.com

Liknande Jobb