Är du en person som har tidigare erfarenhet av att jobba i en IT-supporterande roll som värdesätter goda kundrelationer? Då är detta en perfekt roll för dig! Vår kund på Cygate är ett ledande IT-bolag som söker dig med goda tekniska kunskaper och som framförallt är en stjärna på kommunicera, hjälpa och möta människor. Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!
I rollen kommer du få användning av dina tekniska kunskaper men framför allt så är din kommunikativa förmåga det utmärkande. Du kommer i det dagliga arbetet hjälpa Cygates kunder med användningen av deras system. Detta innebär att ingen dag kommer vara den andra lik och du kommer ständigt ställas inför nya utmaningar och skaffa dig nya kunskaper längs med vägen.
Förutom att jobba i Cygates interna system kommer du dagligen vistas i Microsoftmiljö, som MS 365 och Azure.
Dina arbetstider kommer att variera då Cygets support har öppet dygnet runt. Detta innebär att du kommer jobba med ett rullande 10-veckorsschema som inkluderar natt-samt helgarbete.
ArbetsuppgifterDet är även meriterande om du har utbildning inom relevant område, exempelvis ITIL 4 och Azure.
Vi ser också att du som person gillar att jobba problemlösande, är självgående och ansvarstagande.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
JobbkravOmråde | Solna |
Yrkesroll | Data & IT |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.academicwork.se |
Sista ansökningsdag | 26 mars 2023 (57 dagar kvar) |