Kundansvarig Säljare/Rådgivare - Zendr AB, Solna

Kundansvarig Säljare/Rådgivare - Zendr AB, Solna

Zendr AB är ett snabbväxande företag som revolutionerar logistikbranschen. Med deras teknik kan företag boka och jämföra frakter lika lätt som när man väljer hotell. Idag hjälper de över 1200 företag att optimera och samla all sin logistik på ett ställe. De gör helt enkelt logistiken Zmartare.

KUNDANSVARIG SÄLJARE/RÅDGIVARE - ZENDR AB, SOLNA

Zendr sitter i moderna lokaler på Royal Park i Solna där man som anställd erbjuds förmåner som spa, gym, frukost samt vackra och inspirerande miljöer. Företaget rekryterar nu fler säljare för att möta marknadens efterfrågan och söker nu dig som vet hur man skapar toppresultat genom värdeskapande försäljning. Vill du tjäna 70-150 000 sek i månaden - då har du kommit rätt!

Den vi söker är affärsmässigt framgångsrik, en duktig människokännare och du drivs av att skapa nya affärsmöjligheter och hållbara affärer. Du har förståelse och ett genuint intresse för affären, är passionerad inom försäljning samt har erfarenhet och dokumenterad framgång från en liknande roll.

Som person är du ambitiös och duktig på att samarbeta, du kan skapa engagemang och är tydlig i din kommunikation. Vidare ser vi att du kan hantera flera kunder, case och erbjudande på samma gång samt att du har en stark inre motor, är full av energi och du trivs när tempot är högt.

På Zendr arbetar man hårt, har en härlig stämning där man alltid hjälps åt och lyfter varandra samt arbetar tätt tillsammans i team för att nå de mål företaget har. Zendr är ett snabbrörligt företag där man får möjligheten att vara med och påverka.

Ansvarsområden:
  • Prospektera och hitta leads
  • Kontakta potentiella kunder via telefon
  • Köra digitala möten där man visar hur Zendrs teknik kommer förändra och förbättra
  • Skapa och arbeta med ett strukturerat säljarbete
  • Bygga en långsiktig kundportfölj som du förvaltar
Kvalifikationer:
  • Minst 2 års erfarenhet som säljare inom B2B telesales mot mindre och medelstora företag
  • Du beskriver dig som orädd och har lätt för att anpassa dig till nya situationer
  • Du är en fena på relationer- både internt och externt
  • Du älskar försäljning och räds inte att ringa kalla samtal och hitta nya lösningar för ökad försäljning
  • Du tycker om när det är hög aktivitet och du får som mest energi när du pratar med en kund
  • Meriterande om du har erfarenhet av logistik men det är inget krav
Du erbjuds:

  • Möjligheten att bygga upp en egen kundportfölj som du själv förvaltar och driver
  • En bra grundlön samt en generös provision utan tak för hur mycket du kan tjäna
  • En högt uppskalad miljö
  • Duktiga kollegor och en rolig plats att arbeta på med mycket sociala aktiviteter
  • Realistiska möjligheter att lyckas, växa och utvecklas inom företagets struktur
  • Spa, gym, frukost och riktigt trevliga miljöer
Ansökan:

Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka in din ansökan redan idag.

För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu

Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Kristina Hjertonsson på telefon 070-392 16 00.

Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager, Telefonförsäljare, Innesäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 maj 2022 (7 dagar kvar)