Customer Service Specialist C More

Customer Service Specialist C More

Delar du vår passion för underhållning och streaming? Vill du arbeta digitalt inom kundtjänst på en digital och snabbväxande marknad? Utmärkt, då kan vi ha en match!

Som Customer Service Specialist på C More kommer du att projekleda aktiviteter som bidrar till att öka kundnöjdheten och användningen av vår tjänst.

Är detta din nästa möjlighet?

Jag heter Clara Kuylenstierna och jag leder Customer Service för C More inom Telia. Teamet består av mig och denna vakans, därtill outsourcar vi till tredjepart där agenter mfl finns . Som Customer Service Specialist kommer du att initiera, genomföra och följa upp aktiviteter i syfte att öka nöjdheten och lojaliteten hos befintliga kunder. Du kommer att spendera mycket tid att arbeta för ökat engagemang hos agenter och därigenom slutkund. Du kommer även att fungera som projektledare och se till att skapa den bästa kundupplevelsen genom att samordna med andra interna intressenter från ex Product & Tech, Customer Experience, Commercial, Innehåll, Data, Analys mfl. I rollen ingår att systematiskt arbeta med att öka digitaliseringen inom C Mores kundtjänst.

Rollen inkluderar men är inte begränsad till:
  • Ha förståelse för kundsegment, kundprofiler och kundbeteenden
  • Projektleda aktiviteter som bidrar till ökad användning och kundnöjdhet
  • Följa upp genomförda kundservicesinsatser i syfte att förbättra framtida insatser
  • Förbättra kunddialogen mellan agent och kund
  • Vara superuser och leda användningen av kundinteraktionssystem
  • Projektleda ny funktionalitet och data i kundservicesystemen
  • Koordinera initiativ med interna intressenter
  • Delta i utbildning och på eget initiativ utveckla relevant kunskap och färdigheter
Är det här du?

Vi tror att du är en självgående, problemlösande och initiativtagande person som älskar högt tempo. Vi förväntar oss att du är strukturerad, effektiv och snabbt kan anpassa dig till nya situationer. Vi tror också att du är bekväm med att använda olika verktyg och nyfiken på att hitta nya sätt att använda dem. I detta jobb behöver du behärska både svenska och engelska.

Din erfarenhet:
  • Minst 3 års erfarenhet från en roll inom kundtjänst
  • Bevisad förmåga att projektleda aktiviteter
  • Universitetsexamen eller annan utbildningsbakgrund
  • Erfarenhet från mediebranschen är meriterande
Dina personliga kompetenser:
  • Resultatorienterad
  • Lagspelare
  • Kundfokuserad
Mer än bara ett jobb!

Oavsett vilken tjänst du söker kommer vi att ge dig de verktyg och det stöd du behöver för att växa både som professionell och som person, hos oss. Vi kan erbjuda dig din nästa stora möjlighet i ett kreativt, motiverande och välkomnande företag där alla kan vara sig själva, med lika tillgång till möjligheter. Vi respekterar och värdesätter människors mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö möjliggör vi också flexibilitet och erbjuder en mängd olika personalförmåner. Intresserad? Vill du vara med, sök jobbet! På C More får du möjlighet att arbeta med några av Sveriges mest kända tv-serier och sportevenemang. Vill du veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på clara.kuylenstierna@teliacompany.com eller LinkedIn.

Vi ber dig ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Vi kommer påbörja urvalsprocessen efter sista ansökningsdagen som är den 2022-08-15
. Tjänsten är en tillsvidareanställning placerad på Telias huvudkontor i Solna, Stockholm.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 15 aug 2022 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That's how we make a difference for our customers in the big and in the small. That's how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.