Orderadministratör till ledande chokladaktör

Orderadministratör till ledande chokladaktör

Vi på SJR söker just nu dig som vill arbeta som orderadministratör. Företaget är ledande inom tillverkning av choklad. Denna roll kommer du att tillhöra Supply Chain-teamet om 6 personer och sitta på kontoret i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 4-6 månader. För rätt person finns möjlighet till förlängning och chans till direkt anställning hos företaget. .

Arbetsuppgifter

Som Orderadministratör kommer du till exempel att:
  • Hantera fakturor
  • Ansvara för orderhantering
  • Hantera reklamationer
  • Ge god service till företagets kunder.
Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration/orderhantering. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP, har avancerade kunskaper i Excel och har tidigare erfarenhet från liknande Logistik-roller från större globala bolag

Som person är du driven och trivs i ett högt arbetstempo. Du ser lösningar framför problem och hittar snabbt nya arbetssätt när förutsättningarna förändras. Då du i rollen kommunicerar dagligen internt såväl externt ser vi att du som söker har en hög kommunikativ förmåga samt ett självförtroende i det du gör.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 4-6 månader med start så snart som möjligt. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning alternativt överrekrytering direkt till kund.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076-647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-11-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 22 dec 2019 (33 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.