Fakturamatchare till Apoteket

Fakturamatchare till Apoteket

Tjänsten
Till Apotekets huvudkontor i Arenastaden söker vi nu en fakturamatchare. För att passa i rollen tror vi att du är i början av din ekonomikarriär och att du har förståelse och ett stort intresse för ekonomi. Som fakturamatchare kommer du att hantera och förebygga fakturaavvikelser, bevaka och följa upp krediter samt utreda felaktigheter gällande pris och kampanj. Du kommer även ha mycket extern kontakt med leverantörer och bredda ut dina kontakter inom logistik, ekonomi, inköp och marknad på Apoteket AB. Som fakturamatchare tillhör du avdelningen för varuförsörjning och du kommer att arbeta nära logistikkoordinatorerna.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående fram till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget är på heltid med arbetstiderna 8.00-17.00.

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som passande för tjänsten som fakturamatchare:
  • Du är i början av din karriär inom ekonomi eller har några års erfarenhet inom fakturahantering
  • Du har en fullständig gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi. Det är även meriterande om du har någon övrig eftergymnasial ekonomiutbildning
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom logistik/lager är meriterande då du kommer arbeta nära logistikteamet
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Personligt
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper tror att du är en person som har lätt för att samarbeta och som trivs med att arbeta i team. Vidare är du en glad och positiv do:er som gillar att arbeta noggrant och strukturerat.

Intresse för tjänsten?
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan!

Om Apoteket
Apoteket erbjuder ett brett sortiment av varor och tjänster inom läkemedel och hälsa till privatpersoner, företag och producenter inom vård och hälsa. Apoteket är ett av Sveriges starkaste varumärken och har högt anseende, inte minst när det gäller läkemedel och hållbarhet. Även sortiment och samhällsansvar får högt betyg i flera undersökningar.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.placerapersonal.se
Sista ansökningsdag 9 maj 2019 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.