Key Account Manager

Key Account Manager

Vår framgångsresa fortsätter – vill du följa med? I takt med att bolaget växer behöver vi förstärka vår säljkår med ytterligare en Key Account Manager!

I rollen som Key Account Manager på Personlig svarsservice kommer ansvara för ett antal nyckelkonton och kunder. Du driver hela säljprocessen självständigt, från prospektering av kund till affär samt att följa upp och utveckla. Vi söker dig som har förmåga att sälja in ett koncept och kan leda kunden genom hela processen till att helt ändra sitt traditionella beteendemönster kring svarstjänster och växelfunktioner. Det är ett krav att du har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning, där du förhandlat framgångsrikt med företag till både mindre och större företag.

För att vara framgångsrik hos oss på Personlig svarsservice krävs det att du är strukturerad, uthållig och har en mycket hög social förmåga. Du har alltid ett långsiktigt mål i dina affärsrelationer och genom att ställa rätt frågor, kan du sätta dig in i kundens situation, förstå, förklara och sälja in hur verksamheten har nytta av Personlig svarsservice tjänster. Som Key Account Manager arbetar du lösningsorienterat och ger kunden möjlighet att nå framgång genom högkvalitativa telefonisttjänster, allt från telefonpassning till bemannad webbchatt och tidbokningar.

Vi söker dig som:
  • Har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning
  • Har erfarenhet av nykundsbearbetning med dokumenterat goda säljresultat. Gärna i en liknande roll.
  • Är driven och målorienterad person som är bra på att skapa långsiktiga relationer.
  • Är disciplinerad och van vid att planera din egen tid.
  • Älskar att prestera mot uppsatta mål.
  • Har entreprenöranda med intresse för att göra affärer.
Vi erbjuder:
  • Ett mycket attraktivt arbete i en central roll för dig som vill arbeta med att utveckla företagets affärer.
  • Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
    Bra förtjänstmöjligheter vid goda resultat.
Personlig svarsservice erbjuder ökad tillgänglighet för företag med hjälp av telefonpassning, bemannad webbchatt och service i form av tidbokningar. Genom att öka tillgängligheten i telefon och webb höjer vi våra kunders servicenivå och ökar lönsamheten i deras verksamhet. Affärsområdet svarsservice startades 2004 och var då en del av systerbolaget GCM. 2013 bildades det egna bolaget Personlig svarsservice. Företaget är beläget i Stockholm (Solna Business Park).

Om rekryteringen:
Heltidstjänst 40 Tim / veckan. Första urvalet gör vi utifrån din ansökan med cv. Därefter, och löpande under hela ansökningsperioden, kallar vi till personlig intervju på kontoret. Skicka därför in din ansökan så snart du kan. Bifoga gärna en bild på dig själv i ansökan. Frågor gällande tjänsten tar vi emot via e-post.

Skicka din ansökan till: jobb@personligtsvar.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Solna
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.personligsvarsservice.se
Sista ansökningsdag 26 juni (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Personlig svarsservice erbjuder ökad tillgänglighet för företag med hjälp av telefonpassning, bemannad webbchatt och service i form av tidbokningar. Vår ambition är att alltid ligga i framkant inom kundservicelösningar och professionellt bemötande åt våra kunder. Genom att öka tillgängligheten i telefon och webb höjer vi våra kunders servicenivå och ökar lönsamheten i deras verksamhet. Affärsområdet svarsservice startades 2004 och var då en del av systerbolaget GCM. 2013 bildades det egna bolaget Personlig svarsservice. Företaget ligger idag beläget i Stockholm (Solna Business Park). Våra kunder består av företag inom alla typer av branscher. Stora, medelstora och små företag. Mer info på: www.personligsvarsservice.se