Norsktalande kundsupport/customer service specialist!

Norsktalande kundsupport/customer service specialist!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Teknisk support/customer service specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:
  • Hantera kundärenden via kundportalen, telefon och mail.
  • Ansvara för att felsöka problem av teknisk karaktär.
  • Säkra att företagets kunder får bästa möjliga service.
Studentwork ansvarar för den här rekryteringsprocessen men du kommer bli direkt anställd av OpusCapita.

Din profil

Vi söker dig som har avslutad gymnasial utbildning och ett genuint intresse för IT och nöjda kunder. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det norska språket i både tal och skrift. Det är meriterande om du har skaffat dig arbetslivserfarenhet inom IT-området men det är inget krav. Vi tror att du har varit i en roll där kunden varit i fokus och du har erfarenhet av ge service på bästa möjliga sätt. Vidare tror vi att du är intresserad, har ett eget personligt driv och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Studentwork

Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.

Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.
Mer info
Kontaktperson Beatrice Bergström
Telefon 739 88 36 87
Område Solna
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OpusCapita är en global arbetsplats med totalt 2300 medarbetare. Deras värderingar "Together we make it", "Passion to Succed", "Customer at the center" genomsyrar allt arbete. Tillsammans med deras medarbetare vill OpusCapita sätta en ny standard för de finansiella processerna.

OpusCapita bistår företag att effektivisera alla betalningsprocesser genomomfattande purchase-to-pay och order-to-cash lösningar. Med 600 miljoner transaktioner per år, för mer än 8 000 kunder i fler än 100 länder, har de skapat ett globalt ekosystem där köpare, leverantörer, banker och andra aktörer ansluter, handlar och växer. OpusCapita tillhandahåller kontroll, efterlevnad och kostnadsbesparingar för sina kunder genom att omvandla purchase-to-pay och cash management till digitalåldern. Till kontoret i Sundbyberg söker vi nu en norsktalande kundsupport/Customer Service Specialist på heltid med start omgående.

Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!