Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso i Stockholm

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso i Stockholm

Är du social, finsktalande och kaffeälskare?

Webhelp arbetar på uppdrag för Nespressos kundtjänst och rekryterar nu fler stjärnor till teamet. Intresset för kaffe är naturligtvis inte ett krav utan snarare en merit, språkkunskaper i finska är däremot ett krav för denna tjänst.

Arbetsuppgifter

Arbetet på Nespressos kundtjänst kommer kretsa kring att assistera både finska och svenska kunders förfrågningar via telefon från vårt huvudkontor i Solna.

Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Utgående samtal kan också förekomma till bland annat befintliga kunder, detta främst med fokus på service och försäljning.

Första tiden hos webhelp

Tjänsten påbörjas med en två veckors utbildning där du kommer få rätt verktyg samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor och eventuella problem. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning på dina kollegor.

ÄR DET DIG VI SÖKER?

För att trivas på kundtjänsten tror vi att du som söker har följande:
  • En positiv attityd och lätt för att lära nya saker
  • Du är lösningsorienterad och anpassar dig lätt till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med på varje uppdrag
  • Du är kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga
  • Du strävar efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang
  • Erfarenhet av kundtjänst, försäljning eller andra serviceyrken är meriterande
Krav för tjänsten:
  • Mycket goda kunskaper i finska, både muntligt som skriftligt
  • Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt som skriftligt
  • God datorvana
OM JOBBET

Region:
Stockholm, Stockholms län

Anställningsform:
  • Hel-/deltid, tillsvidare.
  • Vi inleder anställningen med en 6 månaders provanställning på hel- eller deltid.
Arbetstider:
- Arbetstiderna förläggs primärt måndag-fredag 08:00-17:00, det finns dock chans till helg- och kvällsjobb om så önskas då våra öppettider är måndag-söndag 07:00-22:00.

Lön / Förmåner:
  • Fast lön enligt överenskommelse
  • Språktillägg
  • Friskvårds- och massagebidrag
  • Bonus-/provisionssystem
  • Goda utvecklingsmöjligheter
Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, finsktalande, försäljning
Mer info
Kontaktperson Edith Tamm
Telefon 0702141190
Område Solna
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Rekrytering hanteras av Webhelp Sweden AB
Hemsida http://www.webhelp.com/
Sista ansökningsdag 26 juli (38 dagar kvar)